RSS

:) perasan!

malam esok aku dah nak balik kL.. sepanjang duk rumah.. apa kah pekerjaan tetap aku? hehe.. iaitu.. menjahit baju raya.. hehe

kenapa cepat sangat? ini adalah kerana baju raya aku dan adik-adik perempuan ku yang lain termasuk baju emak, aku lah tukang jahitnya.. kenapa dan mengapa.. habis tu, apa faedahnya kalau aku pandai menjahit kalau aku tak jahit? aduhai..

tujuan utamanya ialah untuk mengurangkan perbelanjaan mengjahit baju yang semakin meningkat dari semasa ke semasa.. huhu. so, aku kena lah tolong family.. kalau sepasang rm25, 5pasang? rm125. kalau 2 pasang setiap seorang.. tak ke jadi 1o pasang, kalau gitu, harganya pasti mencecah rm250. hmm, kopak duit bapak aku.. huhu..

so sebagai seorang anak yang baik, aku kena lah tolong mak ayah, betul tak? hehe.. baiknya aku ni.. tak tahu lagi ke? hihihi ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Monkey D Luffy said...

jimat belanja

piNky LuCiA said...

heheh.. a,a jimattttt..

asis said...

boleh trime tempahan ku??

piNky LuCiA said...

kau nak tempah ape?