RSS

thanks kapten..

pagi tadi.. masa tengah siapkan bahan-bahan untuk memasak, sambil borak-borak dengan adik-adik dan mak, hon berbunyi, posmen agaknya, aku meneka je.

yup, memang betul tekaan aku..
"tie surat untuk siapa?"
"untuk kak laaa,"
"dari siapa? pos laju ni kak, rozali,"
waaaa, tak ku sangka, aku ingatkan kapten main-main dengan aku, rupanya memang betul-betul laa.. aku teruja. dapat hadiah laa katakan.. hehe

so sesiapa pun tidak di benarkan jealous ok.. huhu.. nak tahu apa hadiahnya? tanya laa kapten.. hehe..

whatever pun.. thanks kapten.. sweet sangat.. aku suka.. :) lebar senyuman aku.. wakaka

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

Monkey D Luffy said...

hehehe

good!

piNky LuCiA said...

memang good pun.. sweet sangat..

Perisik SR said...

kapten, wpun aku diam2 sbnrnya aku nk hadiah jg tau!

piNky LuCiA said...

hehe.. kau mintakla banyak2 hadiah ngan kapten.. kapten baik orangnya (ayat bodek..)haha

joegrimjow said...

bile ku nak dapat adiah camni??

rhapsody LiN said...

waahhh...jeles2!!
:D

StingRay said...

hadiah apa beb?

piNky LuCiA said...

joe..
kau tak yah laa dapat hadiah.. kau bagi hadiah je.. hehe

piNky LuCiA said...

lin..
telah aku katakan.. dont be jealous.. hehe.. kalau jealous jugak.. jom bersaing secara adil.. waa...

(bersaing komen blog kapten banyak2 laa.. huhu)

piNky LuCiA said...

ray..
hadiah ape eh? aku malu laa nak gtahu.. huhu.. kau tanya kapten laa.. aku malu kerana aku yang meminta.. huhu..

dude said...

apa yang luffy mampu berikan ye...;)

piNky LuCiA said...

dia mampu berikan sebuah kegembiraan apabila aku membaca blognya aku pasti tersenyum..

waaa.. tetibe jiwang 20 karat.. haha