RSS

tibe jugak masanya..

dah hampir 2 minggu orang lain bercuti. aku baru je nak bercuti. penat + ngantuk + rasa nak tidur banyak2 dan tak nak hiraukan orang + sakit 1 badan = rindu sangat nak peluk dan berehat kat tepi mak. hahaha. (itu je yang sebenarnya nak bagitahu. haha)

manje!!!
suka hati aku laa. mak aku. lalalalala~

barang dah hampir siap di packing. tapi aku dah penat. nak rehat. kemas barang macam tak nak datang sampai bila-bila tuuuu.. adeh. haha. tak pe. bilik aku jugak. bukan bilik orang lain. kekemasan itu sangat penting. hehehe. (mengambil hati sendiri)

kepada kekawan yang baru nak bercuti, selamat bercuti. yang dah lama bercuti tu, weyh, ingat lepas raya ade exam. hahahaha.

exam masih berbaki 3 paper. ish3.. boleh ke aku balik raya tak fikir apa-apa tentang exam. hmm, yang penting orang cakap cuti adalah cuti. dan time belajar adalah time belajar.

so jom kita cuti betul-betul. hehehe.

tata.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

FarHa said...

hahaha ha memang terus bercuti kwn2 ha pon naik cuti ada exam lagi kehkeh

piNky LuCiA said...

eiii.. jeles nya. huwaaaa... nak terus bercuti jugakkk

lumut said...

balik makan masakan mak lah kau yer..pergghh sedap.selamat bercuti.

piNky LuCiA said...

hahaha.. terlebih makan laa ni.. ko jangan jeles plak.. hehehehehe