RSS

kursus 4 hari 3 malam..

terasa sunyi dan sepi laa plak.. aku luahkan pada Asma. en. Pengarang jantung pergi kursus.. kata Asma, "padahal aku bukan selalu sms dan call pun.. apa yang nak sunyi nya?". aku ketawa dan tersengih.

ntah. aku rasa macam jauh je. padahal selama ni bukan pernah duduk bersama dan dekat-dekat pun. asal plak aku rasa jauh semacam je kali ni? rindu pun ade. bukan ke pagi tadi sebelum bertolak untuk pergi kursus en. Pengarang Jantung sudah datang bertemu aku? sekarang sudah ku rindu? pelik. tapi benar.

banyak gak pesanan aku, hati-hati. jaga diri. jangan kacau makwe orang. haha. padahal aku tak nak dia ngorat orang lain. tapi kekadang aku acah gak. tak dapat awek ke? lalalala~ boleh ke macam tu. saje je suka-suki..

cepat laa balik kL.. aku rindu. rindu. rindu. huhu.. dan kerana rindu lah aku menunggu kepulangan mu.. =)

tapi baru sehari berlalu.. ade 3 hari lagi.. huwaaa.. lama laa plak memikirkannya. padahal tempoh selama tu aku gunakan untuk mentelaah buku. bukan untuk berkepit dengan nya. tapi cukuplah sekadar aku tahu, yang dia ade di kL.. terasa dekat di hati.. ni Kuantan, jauh sangat laa.. huhu..

"Yang, u jangan nakal-nakal tau masa kursus.. u nakal, i piat telinga u.."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: