RSS

lari bajet!

adeh. bajet masuk yang lain. lain plak yang masuk. aleh-aleh, aku masak lemak ketam hari ni. haha. macam mana tak jadi lemak berkrim disukai ramai, main hentam je.

dapat soalan td, fuh... aku tengok cik Purple. cik Purple tengok aku. sama-sama gelak. aku tengok Man. Man tengok aku. pastu kitorang bertiga gelak. haha. situasi terjadi selama beberapa minit kerana soalan tidak dijangka keluar. haha. mahu gelakkan diri sendiri pun ade. nasib aku pernah baca nota seperti soalan tu tanya. kalau tak, mati hidup balik, hilang free 20 markah.

tu laa, cikgu cakap jangan spot soalan. tak nak dengar. degil. paper esok, jangan plak nak spot. nanti jadi macam hari ni, haru hidup. ketawa masih bersisa dalam 15 minit awal. pastu serius. sebab masing-masing nak menang anugerah tukang masak terbaik. terutamanya cik Purple yang kat sebelah aku ni. haha. tengok muka dia, serius tahap dewa dewi tu... lalala~

tu dia.....(baca loghat kedah) haha.
khusyuk jawab exam tekno pi dalam dewan yang romantik.

aku ni exam ke, tukang snap picture orang? dah serius sangat. aku snap laa sekeping. hihihi. jangan marah ye cik Purple. kikiki.

so sekarang nak rehat otak kejap. lepas maghrib, sambung baca penilaian BA. ampun tak nak spot soalan dah. haha. haru dalam dewan exam nanti. :D (mampu ke aku tak spot soalan? confuse3)

jom.. rehatkan minda bersama-sama sambil menyanyikan lagu, taman puspawarna.. lalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

hajarus said...

anyway good luck yer pinky... :)

piNky LuCiA said...

time kasih hajar.. dah lama tak datang sini. bz ea? hehehe

Azuan said...

exam buleh bawak handset k??

spot soklan memang best...lagi3 yang spot tu tak keluar..ekeke..

piNky LuCiA said...

tak boleh. tapi hentam bawak je. hahaha. kalau lecturer nampak, di marahnya jugak. huhu.

hahaha.. untuk hari ni, tak kan ku spot soalan. huhuhu. insaf3.

::yNa_puRple:: said...

oit cik pinky..hahaha agak2 la gambo den ade jgk..fuhh mmg mantap jwb soalan.penuh khusyuk n tawadduk...i like.cik pinky tgk cik purple..cik purple tgk cik pinky eaaa....

piNky LuCiA said...

hahahaha.. a,aaa saling bertentangan mata.. kakaakkaa