RSS

histografi islam.

semalam baru ku faham kesemuanya tentang histografi islam. terasa cerah mata ku ini. tapi hari ni dah nak exam. boleh ke macam tu. tak pe. asalkan sempat difahami dan dihafal sebelum masuk exam, kita hentam je. janji selamat dan berkesan. jangan dalam dewan exam baru nak faham. itu tak selamat dan merbahaya serta tidak berkesan langsung. haha.

setelah bertungkus lumus, memerah otak, menjana fikiran, sampai pening, pusing, putar semua ade cukup lengkap, Alhamdullillah. syukur. aku harap, aku dapat buat ngan baik.

hmm, satu hal lagi. dah laa exam hari ni, tak pasal-pasal plak hari ni daftar subjek. adeh. mengacau orang punya masa laa.. tapi tak pelaa. lagi cepat settle, lagi bagus. semak jugak otak ni fikir kuota yang disediakan ade tak tempat untuk aku ni. huhu. lambat sesaat, terus tak dapat. berdebar-debar aku menantikannya. macam nak tunggu orang sarung cincin plak. kikiki. muka gatal.

kepada semua kawan-kawan yang menjawab histo, best of luck. dan sebelum masuk exam, aku pohon maaf banyak-banyak. mungkin ade terkasar bicara, tersilap bahasa, terkata apa yang tak kena. semua-semua laa.. kira 0-0 eh. hehehe.

ok. best of luck semua. nak sambung baca buku dan tunggu pendaftaran online di buku. berdebarnya hati...... huhu

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

EmanTheHalia said...

hy ustazah rock!!

piNky LuCiA said...

hay emancloud. hehhehehe