RSS

alhamdullillah syukur..

syukur ini aku panjatkan ke hadrat Ilahi. kerana Dia lah yang mengurniakan segala-galanya kepada makhluknya. tanpa Dia, siapalah kita di dunia yang luas ni. aku sangat bersyukur dan juga hati ku berasa lega. akhirnya, cik Farha dapat apa yang dia mahukan.

tepat jam 11am, aku terima mms. gambar nya tersenyum ayu. tanpa memakai tudung. tidak dapat ku publish. kerana membuka aurat. =) bertanyakan adakah dia kelihatan comey sekarang.

detik hati ku, "Ha, Ha tetap comey, dari dulu sampai sekarang. tak pernah sekali pun ura tengok ha tak comey. tapi mata Ha dulu, mencerminkan 1001 kesedihan. dan sekarang ura tak nampak lagi. yang ada hanya mata itu penuh dengan senyuman kebahagiaan."

jari aku menekan reply. "Comey. Seri pengantin. hehe."

dia bertanya lagi, "yeke?"

aku senyum. bagaimana harus ku nyatakan bahawa hati aku sangat terharu dengan kegembiraan yang dia ada. hati ku juga sangat lega, kerana akhirnya sahabat baik aku dapat tersenyum bahagia. bukan seperti dulu. hanya senyuman yang mekar di bibir. tapi mata nya tidak dapat menipu.

kini, kebahagiaan yang dia dambakan ade di depan mata. aku tahu, tak lama lagi, aku akan kehilangan dia sebagai sahabat yang single. hehe. tapi aku juga tahu, semua manusia tak kan lari dari fitrah untuk berkahwin. aku doakan, kebahagaiaan yang dia kecapi sekarang, akan kekal hingga ke akhirnya dan juga rumah tangga yang akan dibinanya dilindungi oleh Allah.

harapan aku, walaupun dia dah kawin, jangan plak lupakan aku. mentang-mentang laa busy ngan hubby, dia TAK BOLEH lupakan aku jugak. haha. (wah! guna kuasa VETO ni.. hihihi)

HA, sebulan lagi Ha akan jadi isteri orang. so buat persediaan ngan rapi. jangan nakal-nakal lagi. yang nakal-nakal tu tinggal kat ura je. kikiki. sebab i masih free lagi. lalalala~ dan insaf-insaf laa weyhhhh.. hahaha. dan jadilah wanita yang ayu. kata nak baby gurl kan. so mama nya pun kena laa jadi gurly.. =D betul tak?

dan Alhamdullillah syukur, mungkin inilah hadiah sebuah kedukaan yang ha tempuhi dengan sabar dulu. dan sekarang, mesti kuatkan semangat jugak tau. dan pesan ura macam biasa, ha mesti ingat, Allah itu maha Adil.. =)

senyum-senyum selalu

=)

;)
:)

:D
;P


mek Ha,
"banyak doh letak smiley.. kalau dok senyum gok, dok tahu laa..hahaha"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown said...

Uraa!! tsk tsk~ sebak ha baca..terharus weyy~~

nangis ha bc... ^__^ mekasih ura...ye ura tetap bini no1 ha di dunia nih hekhek~

tq ura~bazir je air mata ura tolong nangis tuk ha dulu kehkeh~

piNky LuCiA said...

kasih mu ku terima ha.. hahahaha. jadi bini no1 sampai bila2.. lalala~

hmm, selalu wat ura nangis dulu. huhu. ganti balik! hahaha

Bro Framestone said...

lepas nie turn kamu pulak ek

Regard,
BroFramestone Blog
@ Sudi-sudikan melawati BroFramestone In D' House

piNky LuCiA said...

hahahaha.. turn aku tak tahu bila lagi laa bro...