RSS

purple warna kejayaan untuk Ha..

rupa-rupanya sosiologi persekolahan ni pening jugak aku di buatnya. hahaha. hm, banyak plak masuk tu..

jeles ngan mek Ha.. yang syok-syok berehat dan sedang bertungkus lumus untuk menyiapkan majlis perkahwinannya. bukan jeles sebab dia kahwin, jeles sebab dia dah habis exam. huhu. aku jugak yang kena perah otak lagi. tak pe. adil laa tu. hehe. sebab kawan baik aku sekarang ade laa masa untuk uruskan perkahwinan dia walaupun sebelum ni dia busy memanjang je.. kalahkan President US. hahaha

aku sangat gembira dan ternyata senyum ku meleret-leret sampai ke telinge (ku kira kalau ia boleh sampai laa..) sebab nya dah dapat kad kahwin dari BBF aku si cikgu Farha a.k.a Mek Ha.. hahaha.. purple.. maksudnya kejayaan. kerana warna purple adalah warna kejayaan. hehehe. betul ke? betul laa.. Dr Fadzilah Kamsah lagi cakap kat aku. =D

Ya.. memang dia berjaya sekarang. berjaya mendapatkan apa dia mahu setelah dia menghabiskan tempoh-tempoh kesedihan yang ade dulu. dan kini hanya kebahagian dan kegembiaraan yang ade di wajahnya. hehe. pergi laa kesedihan dan datang lah kebahagian. cheewaaahhh... hmm, tirulaa macam cikgu Farha ya anak-anak.. tak putus asa dan terus bersabar. =D

Ha, ura teringat kata-kata Ha pada Ecah.. "Ura tak boleh langkah bendul Ha." nak tergelak pun ade. sebab terfikir aku, macam laa dia tu tua sangat.. hahaha. nasib aku tak de mood lagi nak dapatkan anak. hahahaha.

Ha, semoga warna purple tu adalah simbol kejayaan buat Ha dan semoga banyak lagi kejayaan yang akan terhasil dalam hidup ha.

ni kadnya. cantikan.? simple. tak laa "beradong" sangat. hahaha.. i like!

Ura nak abadikan kad Ha untuk tontonan cucu Ura ni.. hahaha. so silalaa jangan kesah ura publish kat sini. kekekeke.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

FarHa said...

Wahh again the post is mine! hekhek

waaa terharu lagik..kemenangan buat ha ek? alhamdulillah...

jemput2 datangg!

~MeNjAga Hati~ said...

salam ziarah akak & salam berkenalan dlam alam siber nie..blog walking.

NuR si CiKGu RiBeNa said...

suka kaler purple juga
tambah2 leh match dgn warna pink..
mantop!

piNky LuCiA said...

farha..

hehehehe.. u kan buah hati i.. mesti laa i buat post untk u.. hahahaha

jemput datang semua... opsss.. hehehe =D

piNky LuCiA said...

menjaga hati..

salam perkenalan.. jemput laa dtg lagi.. hehhe

piNky LuCiA said...

nur..

a,aa kalau warna tu sy pun suka.. hehehe.. tak ley lari dr kaler pink.. mesti nak jugak ade pink2.. kekekeke..