RSS

selamat menempuh exam

selamat menempuh dan menjalani exam kepada semua kengkawan yang ambik exam. kepada yang dah habis exam, good luck untuk result exam yang akan keluar nanti. hehehe. aku doakan semoga semuanya berjaya atas usaha yang dilakukan.

hari ni subjek Dr. Ghazali Darussalam. Dr yang sempoi dan agak special bagi ku tentang kaedah P&P yang dia persembahkan di dalam kelas. aku suka cara dia. dan kalau boleh jadi macam dia kan best. ade pangkat Dr. hehehe. nak berangan jap. nanti nama aku Dr. Azura. hahahahahaha. kalau aku nak, aku akan pastikan aku akan dapatkannya. dan aku doakan niat dan harapan aku dimakbulkan oleh Allah..

paper hari ni, adalah paper yang agak memeningkan kepala bagi aku. haha. semua paper di fakulti pendidikan memang pening. dulu, pening ngan KDO. sekarang sosio plak. ish3.. nasib laa badan.. hehe.

whatever pun, good luck kepada kengkawan yang ambik paper sosio hari ni jam 11.30am jap lagi di bangunan peperiksaan.

kepada Asma, Qilah, Nad, Azhar.. chaiyok3.. all the best.. sama-samalah kita menjadi "chef" terkenal di abad ini.. hehehe.. =p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

hajarus said...

anyway good luck pinky :)

piNky LuCiA said...

tq hajar... hehehehe..