RSS

bila blur.

dah banyak study. tapi masih banyak benda yang nak kena baca. pelik betul. makin banyak membaca. makin banyak aku kena baca. adeh. buku ni berhantu agaknya. haha. aku jadi tak faham kenapa laa banyak sangat yang nak kena baca ni. haha.

macam ni laa aku tatkala ini. oh! tidak ku sangka begini jadinya.

dua-dua subjek pasal sejarah. dah laa pasal sejarah-sejarah ni aku memang sedikit je failnya. haha. nak ingat semua fakta ni. adeh. mati laa aku kali ni. mata aku plak dah naik bling-bling dah. siap ada bintang lagi kat atas kepala menari-nari riang.

tolong3. kepala ku pusing.

bila laa nak menghabiskan semua fakta-fakta sejarah ni. aku dah tak sabar dah. pening dah membacanya berulang-ulang kali. tak tahu yang mana 1 nak kena dahulukan. macam semuanya penting laa plak. adeh!

so jom kita main game laa jap. hehe.

wah bersepah meja ku.

aku ni bukan kaki main game. so main pun habis 1 round, aku dah boring dah. macam tak best je. haha. tapi boleh laa wat hilangkan boring. lagipun ia cantik untuk dipegang dan ditengok. kalau kasik budak lelaki, mesti tak suka game macam ni. haha.

terima kasih kepada en.Hati kerana menemani aku membelinya.
moga boring baca buku ku akan hilang setelah bermain. haha.

jeng-jeng-jeng. jom main game jap. hilang kan blur dan pening otak ni ngan fakta-fakta sejarah yang ntah masuk ntah kan tak dalam otak aku ni. risau aku nak jawab apa ntah esok ngan lusa. adeh.

tapi hidup mesti enjoy. so jom kita enjoy sejenak bersama game. lalalala~

En. Hati...
"Yang, i tunggu u balik. hehe"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
macam tu lah..banyak yang kita tahu..jadi banyak yang kita tak tahu..baca terus

piNky LuCiA said...

hahahhaa.. ngah membaca terus. dan 1hb nnt, aku nak qada' rehat semua perkara. hahaha