RSS

lalala~ dah habis pun.

macam lega + happy yang tahap dewa dewi + otak kosong + macam-macam lagi rasa yang aku tak tahu nak describe macam mana. rasa terlepas semua bebanan yang ade kat minda ni. haha. melampaunya seorang aku. tapi sekurang-kurangnya, abjad-abjad A B C sehingga Z tidak perlu aku hadap lagi di dalam buku. ini bermakna, selesai 1 sem iaitu sem7. dan tinggal lagi 2 sem. hmm, macam lama je lagi bunyiknya. haha.

lepas exam, settle kan apa yang patut kat library. sorry aku pohon pada Dila, kerana aku telah menyusahkannya. semua kesilapan bermula dari aku. dan aku telah settlekannya dengan pihak library sendiri. aku ngaku aku cuai. dan tidak sepatutnya lepas tangan dalam hal pemulangan buku library. dan aku harap Dila tidak memarahi ku dengan kadar yang lama. walaupun hakikatnya aku memang patut di marahi. haha. aku rela. lalala~

hm, sekarang aku nak rehat dengan aman di bilik yang aman ini. pastu hendak memikirkan untuk outing (ayat budak sekolah. rindu zaman sekolah). ke mana. bersama siapa. untuk apa. hehe. akan ku fikirkan selepas tidur nanti. kalau boleh fikir dalam mimpi pun best jugak. lalalala~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: