RSS

penilaian BA

nama dah penilaian dalam pendidikan Bahasa Arab, comfirm-comfirm asigment, kertas keje, soalan, dan semua yang berkaitan termasuk P&P dalam BA. ish3.

itulah. ustaz mengajar kat depan, awak berangan. eh3 azura. azura.

jam7.30pm nanti, semua jantung akan berdetak kencang. termasuk aku. baca pun halai balai ni. macam mana ni. haha.

masih ade waktu. aku harap segalanya sempat dan teratur nanti. tidak mahu kelam kelibut. senyum pada diri sendiri mengenangkan aku seorang ustazah yang agak kelam kabut setiap masa. haha

nota kaki : sedang berdoa untuk diri, supaya mata tak mengantuk, otak yang cerdas, dan dapat mengingat dengan baik serta sekali gus jawab soalan dengan superb best. ngeh3..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

bahasa arab??hmm..dah lame tinggal subjek tu..huhuhu.. :p

piNky LuCiA said...

hehehe.. pening jugak ngan BA ni. bukan senang2. lalala~ tapi hentam jelaa.. kakaka