RSS

takut.

dalam hati. berdebar. tak tahu kenapa. mungkin aku takut. kenapa takut. tak pasti. lalu ku capai hp,

aku : "asma dah tidur?"
dia : "belum lagi, kenapa?" jawabnya.

(nyata virus kenapa telah merebak kepada asma. kerana aku selalu je tanya kenapa kepada semua orang.)

aku : "ntah rasa macam takut je. nak tidur ngan asma."
dia : "mai la. boleh tolong kemas katil"

(wah. macam nak tidur ngan en.Suami plak.kakaka.. opssss.. belum lagi laa.. tak boleh langkah bendul cik Farha. hehe)

aku : "jap. nak solat dulu. jangan bukak pintu lagi. lepas solat, i msg u ye darling."

aku takut. sebab sekarang musim kecurian semakin berleluasa. hehe. sempat lagi aku meng'update' blog sebelum pegi bilik asma yang tak berapa meter jauh nya. hehehe. jom tidur berjemaah.

good nite. sweet dream. nak peluk asma ni.. lalalala. dont be jealous.. haha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: