RSS

wanita + lesbian?

lesbian? hmm.. aku jugak nek pelik bila dgr benda ni sume.. huhu.. kenapa jd mcm ni? aku jugak pelik.. Allah da jd kan kita normal.. so kenapa tetibe naluri kita jd tak normal? aduhai..

aku tahu aku ni kdg2 lazer era gak.. hehe.. means.. mulut aku tak sempat nak tapis bila aje aku da start bckap.. aku mmg sorg yg suka bckap.. hehehe.. ntah laa.. my b aku da dilahirkan mcm tu kot.. waaaa... mulut murai laa kata org.. tapi ngn org yg aku kenal je + ngn mood aku yg segar menyegarkan & baik serta tak moody.. waa.. tak ke sume tu sama? huhu

tp td aku ade bckap pasal pompuan yg da les.. dlm erti kata sopan : aku pompuan.. suke je tgk wanita tu.. hahaha.. ayat.. terbelit2.. maksudnya : pompuan suka pompuan tp bila dia tgk pompuan mcm lelaki tgk pompuan.. waaa.. bahaya 2.. takut aku dgr.. dala pompuan.. huhu

ape sbb2 ny? my b pompuan 2 jadi gitu sbb bersbb.. tak kan sejak azali kot.. ye tak?

aku sempat laa menanyakn aku ny member ni.. knp dia mcm gitu? dia da frust ngn lelaki.. lelaki tipu dia.. ape2 lagi laa.. tak ley laa gthu byk2.. penat laaa.. hehe..

hmm.. bg aku laa.. klu frust ngn lelaki.. itu tak ley jd kan sbb dia menyukai pompuan.. itu hanya alasan semata2.. tp kan.. aku pk gak.. knp laa dia nak frust ngn lelaki smpai gitu sekali.. releks2 kan diri udah ler.. jgn laa lebey3.. adoi.. klu frust tu.. means tak de jodoh laa 2.. mana tahu kot Allah kata dia tak sesuai utk ko.. ape hal plak ko nk jd les? aduyai..

eh.. aku plak yg emo.. amboi3..

hmm.. aku bukan pe.. mcm pelik je dunia skrg.. aku ade suka pompuan.. suka sbb aku tgk dia cntik je.. tak de lebey2 eh.. lg pun wat pe nak lebey2? aku pompuan ko pompuan.. ape yg aku ade.. ko ade.. so knp plak aku nak suka pompuan.. hehe.. tak normal..

hmm.. tapi aku kdg3 teringin sgt nak tahu knp les ni.. pilih jln utk jd gitu? adakah ia azali ag gitu or dia tak suka kan lelaki lalu bertindak menjd lelaki jadian or dia sonok jd les? hehe.. nk wat survey ni.. hehe.. nak masuk kan dlam tesis pemikiran aku yg baru sudah di kemas kini otak ny.. hehe

sape ade pengalaman? angkat jari mu.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

syariniey said...

ee..kita xtaw la
xsuka gak org cm gni..
huu

piNky LuCiA said...

haha.. mmg laa.. adoii.. sbb awk tu normal.. tp ade je yg suke.. kehkehkeh

Monkey D Luffy said...

kalau kawan ko suka kat aku lagi baik ;p

piKOk said...

sy mmg xphm btoi..
nape pompuan buley minat kat pompuan?
mmg otak dorang da sengetla..hurmm

wan muhamad zaidi said...

DUnia dah nak kiamat dah.. nampaknye =Q

piNky LuCiA said...

kapten : aaah la kapten.. aku rs klu suka kt ko lagi baik kan? ko pun ape kurang nya.. single mingle ag kan? hehe

pikok : ntah laa.. tak faham jugak.. tgk pompuan sm pompuan.. mana ade rs pe2 pun.. pelik..

wan : aku tak cukup amalan ag ni.. huhu.. takut laa plak..

deennasour said...

selagi nafsu bermaharajalela. semua boleh berlaku.
setan lagik dok mencarut2 suruh buat maksiat.
lagik la hancus.

piNky LuCiA said...

aa laa.. selagi nafsu memuncak.. mmg dunia akhirat pun da tak ingt.. sokong 200% huhu