RSS

tag from syAriniEy lawa..

tag rulez :
1) anda di kehendaki mengambil 3 pic di bahagian muka
2) pastikan di crop
3) setiap 1 pic hnya boleh menampakkan 2 atau 1 anggota sahaja!
4) huraikan sedikit ttg pic itu
5) Tag sesape je asal lebih 5 owg.
*senang kan?
hehe..

mataku y sepet + kening y xbape ade tu. huhuhu

dagu yg pnjng.. n byk gak isi..! hahaha

peace! ni jari aku yg pendek2 n comey2 kecik2 mcm tuannya.. hahaha :D


org yg aku nak tag????? hmmm....

Aku pilih:

1) nak suh ha syg laa.. citer pasal mata dia yg besor n bulat tu..

2) pastu miss zana hehehe.. citer sal senyuman ny yg manis tu..

3) aina pun ley jugak.. pasal dirinya yg ala-ala model tu..

4) hmm... kJ-kun laaa... nak tgk matanya yg kuyu.. waaaaa..

5) klu tag kapten ley tak? tak jwb pun tak pe.. hm.. lg pun kapten ni hensem.. hehehe

6) abg arol laa.. abg arol macho.. waaaa... jgn marah ha.. hehehe

7) pastu nak tag kwn yg baru je aku kenal.. KIRANA..


waaaa... sume org yg aku tag adalah org2 n insan3 terpilih.. sume yg hensem2 lawa2 cantik2... hakhakhak.. org yg tak lawa tak hensem tak cantik.. mcm mana?? huhu..
sume org lawa hensem laa.. mana ade tak lawa tak hensem.. hehehe..

SELAMAT SEMUA.. :) peace...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

en_me said...

chanteknyerrr dagu tewww..

syariniey said...

mata itu..
mengingatkan sy pd seseorang.
hehe

piNky LuCiA said...

en_me : waaa.. dagu jugak yg awk kata cantek.. hehehe.. yg lain tak cantik ke? hahahaha

syariniey : ingt pd siapa itu???? hehehe

FarHa said...

ura!! ha memang berkenan kat dagu ura yg panjg tuh wakaka...ooo nak ha story pasal mata ha ek..ok...nantikan storyku di umah ku yg berkapet merah tu yee hehe

piNky LuCiA said...

hahaha.. mata ha kan bulat.. ade plak kt dagu ura ni.. ura nak ilngkan sikit isi kt dagu ni.. huhu.. tp rs mcm da tak ilang kot.. hahaha