RSS

kawan or kekasih???

kwn baik or kekasih hati.. mana satu pilihan aku? eh3.. knp ni pepagi entry mcm ni.. smlm aku di tnya.. klu 2 org jauh laut.. kwn ngn kekasih aku.. mana aku nak selamat kan.. huhu.. agak bley tahan soklan nya..

dulu.. aku ade sorg kwn.. aku jg penh di tnya oleh nya.. sape yg aku nak selmat kan dulu antara 2 tu.. lebey kurang gini laa soklannya

"ura.. klu aku ngn wan yg jatuh laut.. mana mu nak selamat dulu..?"
"hmm..."

hnya jwapan "hmmmmm...." yg aku dpt katakan.. smpai skrg aku tak tahu nak jwb soklan ni.. aduhai.. kenapa pompuan suka tnya soklan mcm ni? eh.. aku bukan pompuan ke? aku pompuan yg spesis ny berbeza dr pompuan2 yg lain.. wakakaka.. ape spesis aku? mamalia? reptelia? haha.. da3.. berbalik pd tajuk asal...

klu korg mcm mana? kwn or kekasih?

dulu... aku kata.. kwn tu penting.. mmg sgt penting.. n kekasih hati tu.. adalah org yg kita syg.. jugak org yg penting jugak laa dlm hidup kita.. mmg sgt ssh utk membuat pilihan antara 2 tu...

skrg... aku da ade jwpan utk soklan yg tak penh terjwb itu... tp korg tahu ape kwn aku jwb bila aku tny dia blik?

"bg mu laa.. klu aku ngn adam jatuh laut.. sape dulu yg mu nak selamatkan?"
"adam.."
"jwpan mati laa tu? tak nak ubah2?"
"aaa.. aku akan selamat kan adam dulu.. sbb aku mmg sgt syg kan dia.."
"hmmmm.."

hmmm.. itu dia.. aku pulak bagaimana??

setelah aku bersoal jwb ngn diri ku.. n bergaduh n bertikam lidah..waaaa... aku dpt jwpan nya...

aku: "wey.. soklan ni.. dulu org da tnya.. skrg tnya ag.."
hati: "mu mcm mana?"
aku: "ntah.. aku tak reti sgt laa.. mu?"
hati: "klu aku laa.. aku tak terjun selamat kan sesape?"
aku: "smpai ny hati mu..."
hati: "hati ku hati mu jua.. wakakaka"
aku: "wey..serius laa"

memandangkan aku pun tak penh serius.. begitu laa jugak hati aku.. wakakaka

hati: "hmm.. aku mmg tak terjun utk selmatkan sesape laa.."
aku: "knp? mu smpai ke hati tgk 2 2 org yg mu syg pergi.. tenggelam?"
hati: "aku masih waras.. so mesti laa aku tak smpai hati.. lg pun aku kan baik hati.."
aku: "bis tu?"
hati: "mu pernh pk nk selmat kan sesape tak antara 2 tu?"
aku: "aku buntu laa"
hati: "hmm.. aku tak nak terjun.. klu aku terjun............."

hati tak habis kan ayat.. knp?

otak aku pun ligat berputar... putar3.. selaju angin puting beliung... so.. skrg aku tahu jawapan ny knp...

klu aku turut terjun.. aku jg akan ilng bersama mereka b2.. krn aku bukanlaa atlit renang yg menang sukan olimpik mahu pun perenang handalan negara.. bahkan.. aku pun da lemas 3kali.. nak ke aku lemas kali ke4 n terus pergi bersama mereka?

amalan ku belum cukup ag.. aku belum sedia.. huhu

so... kesimpulannya.. aku hny akan melemparkan pelampung utk mereka berdua.. atau tali.. n tarik mereka ke arah kapal... yg selebey ny aku pggil org lain utk selmat kan mereka.. hahahaha... sengaL ny jwpan..

peace.. :P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

7 comments:

Monkey D Luffy said...

kalau aku... ko kena selamatkan jugak walau camana pun... muahaha

piNky LuCiA said...

hahaha.. kenapa aku kena selamt kn ko jugak? bg aku sbb.. hehehe

Monkey D Luffy said...

sebab aku kapten

piNky LuCiA said...

muahahahaha.. ko mmg kapten sejati.. nnt aku pggil org slmtkn ko.. hihihihi..

piNky LuCiA said...

muahahahaha.. ko mmg kapten sejati.. nnt aku pggil org slmtkn ko.. hihihihi..

syariniey said...

yup
tuka baru
tp sume ilang :(

piNky LuCiA said...

hehehe..biasalaa tu.. klu tak nak ilang.. jgn tukar.. hehe