RSS

MAK fasa 2

oleh kerana aku mmg tak sempat nak tulis pnjng2.. aku pun abdikan laa sume yg aku rs kenan kt sini.. hehe.. syok sgt.. sbb.... ntahlaa.. byk laa sbb ny.. hehe.. gambar pun byk.. wakakaka.. sunway resort hotel & spa ni sgt unik.. hehe.. suke3..


pintu masuk hotel..

hmm.. merah.. habis da tema ny.. merah hitam.. nak kata pe ag..

hmm.. ayu nye..

org yg serve kitorg yg lebey kurang melantak.. haha..
sume makan byk..
al-maklumlaa.. aku tak de kamus diet.. hehe
4 org je semeja.. best laa makan...
waaaaa... makanan plak utk 10 org.. hehe

qilah.. hmm.. is.. qilah lawa tak? wakaka

azza.. ape ntah name nya.. aku pun lupa..
sbb nama ny sgt unik.. hehe..
like a model azza malam ni.. hehe




ni makanan2 yg aku makan punya laa byk.. wakaka

aku pun pk gak.. aku ni biar betul.. main makan je.. tak takut gemuk ke?
haahaha.. nak tergelak aku.. mak kata.. aku tak kan gemuk..
hmm.. tgk.. skrg masin mulut mak.. huhu

MAK kali ni makanan ny sgt aku berpuas hati.. hahaha.. asik pk makan je.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Monkey D Luffy said...

nyum2 (bukan untuk makanan tp untuk gadis)

nyum3

:p

piNky LuCiA said...

haha.. gadis mana 1 tu? hehe.. :p

deennasour said...

azza tu mengancam eh.
wah wah bila singgah sunway hotel ni,
jalan sikit jerk sampai seh umah kiter.....
tak gtaw pon. kalau tak bleh isik perut gak~

piNky LuCiA said...

waaa.. deen.. ko kenan ngn azza plak ke? amboi3..

hmm.. nnt len kali klu kitorg pg sunway.. kitorg gtahu.. hehe.. ko banjer kan? hehe