RSS

QIRAAT yg memeningkan..

adoiiii...... huhu

sbnrnya subjek ni aku da penah bljr ms DIP dulu.. hehe.. oleh krn ilmu tu aku tak simpan kt dada.. asik simpan dlm buku.. bila aku nak bljr blik.. agak kosong laa mula2 otak aku ni.. huhu..

tp kata dr.TUAH.. ape yg kita simpan.. kita ley refresh balik.. huhu.. tul ke? aku refresh.. tp ape yg timbul hmm.. hanya golgn yg sedikit.. waahuhuhu... ape laa nak jd pd anak didik aku nnt.. huhu..

mak asik kata..
" ni.. ustazah ape ni? ustazah rock ke? mak tak nmpak pun gaya utk kak ni nak jd ustzah.."
" nnt laa mak.."
" ubah laa diri.. kan nak jd ustzah yg baik.."
" hehe " aku senyum kambing.. :)

hmm.. apakah nak jd ustzah perlu aku bpakaian spt ustzah2 aku dulu.. yg bpakaian serba hitam or coklat pekat or blue black? adakah itu baru di namakan ustzah?

hmm... pasal pakaian.. seriusly aku gtahu.. aku tak suka kaler gelap.. lantak laa org nak kata hitam itu menawan.. hitam itu cantik.. hitam itu unggul.. biru.. blaa.. blaaa.. blaaa.. coklat.. bla.. blaa... blaa.. hmma.. bg aku.. hidup aku akan jd suram klu ade ngn warna gelap ni.. adoi.. gelap dunia ku..

mak sll kata..
" kak mmg anak ayah.. tak suka kaler gelap2.."
" hehehe.."

ape aku merepek ni.. bukan ini topik ny.. berbalik pd topik asal.. hmm.. qiraat mmg sgt memening kan klu tak faham.. adakah aku ley ngjar murid aku klu aku pun da pening.... waaa... hm.. agak2 nya la.. murid aku pun nek pening pusing2 timbul bintang kt pale bljr qiraat ngn aku.. like teacher like student.. hehehe.. proverbs dtg dr mana 2? hahaha..

sape yg pndai qiraat ley laa hubungi aku.. aku nak berguru ngn dia... huhu.. tak baik simpan ilmu sorg2.. hehehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Monkey D Luffy said...

oic... ko bakal jadik ustazah... baiknyer anak ni ;p

piNky LuCiA said...

haha.. rs nak tergelak beso bila ko kata aku baik.. hahaha.. mana ade baik.. biasa2 jela... ustzaha rock.. wakaka

deennasour said...

alamak,
byk tol story yang deen tertinggal. sorry eh. agak tertekan beberapa minggu b4 nih.
skang dah ok.

wo owh, ustazah, saya pun tak suka kaler itam, baju2 pg ofis semua kaler2 cerah.
sehelai je wana itam.

tak best itam, sbb orang kata baju memainkan peranan menunjukkan mood kita. so pakai baju cerah mean kita gumbira. tak tension2.
kan kan kan. tol tak ustazah? hehe

piNky LuCiA said...

haha.. sian deen.. cikgu bM laa.. cikgu seni la.. hakhak.. rupa2nya.. aku sorg ustazah.. yg rock.. yg blkg tu slow sikit eh.. hakhak

aa.. klu kaler cerah. hari yg mendung pun nmpak cerah..
kan kan kan.. waaa.. jgkit ngn deen.. haha