RSS

pinky kehilangan mata..

sebelum3 ni entry aku.. sume hepi.. + entry yg geram kt org.. rini.. aku rs sedey sgt.. nape sggup mereka 2 wat aku gini? smpai hati si pencuri 2 curi..

tp kata ezza.. pencuri tak de nama.. dorg nama nya pencuri.. tak kira laa duit ke.. selipar ke.. handbag ke.. ape saje yg sempat di curi.. sume dorg sapu.. dorg tak bg petunjuk..

kata kapten.. dia tukar cermin mata setahun sekali.. tp aku dlam bab cermin mata.. aku sgt jaga.. sgt cerewet.. n aku da guna cermin mata aku selama 2thn.. skrg... ia nya da pergi... tnpa sebarg nota.. aku masih teringat2 ag...

kaler ny pink... kat dlam kaler putih.. cermin mata aku.. 2 kaler... aku ngn bsusah payah cari.. last2... ALLAH itu Maha Adil.. my b ade hikmah nya...

ari ni.. ngn lafaz astaghfirullahal'azim.. aku gtahu korg.. aku da kehilangan cermin mata.. hmm.. mmg slh aku pun.. aku tggal kan cermin mata tu dlam surau.. lepas aku solat td.. pastu bila aku teringt n aku pg nak amik.. ia da tak de.. sgt sedey.. sume org dlam surau tu aku tnya.. tp tak de org tahu.. tak de org nmpak... ms tu.. aku terus terduduk.. aku ngis.. aku tak tahu nak ckap ape... ezza pgg je aku.. tp aku tak ngis byk.. tak smpai pun 5minit.. aku pun tak tahu nape gitu..

alhamdullillah.. sekurang2nya aku tahu.. Allah syg kan aku.. Allah sedg uji aku.. aku tahu.. walau stakat mana pun aku syg kan nya.. aku tetap kehilangannya..

aku rs sesal krn... aku kehilangannya krn kecuaian aku jugak.. aku harap.. aku akan lebey hati2 kelak..

tp.. aku tetap menaruh harapan yg sgt tggi.. mg org yg amik tu... pulangkan balik ke tempat asal di mana dia amik.. aku amat perlukannya..

n aku ngah pk... mcm mana laa aku nak gtahu kt mak yg aku da ilangkan cermin mata ku yg amat bernilai 2.. aduhai.. mak.. mf kan kak.. tak sengaja laa.. aku akan cari ms yg sesuai utk share nya.. mak... ape yg ptut kak wat ni????

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Monkey D Luffy said...

cermin mata nak curi buat apa? bukan boleh guna pun... gilak punya pencuri

piNky LuCiA said...

aku pun tak tahu dia curik cermin mata aku.. wawawawa.. akn aku jlni kehidupan ku ngn penuh rabun.. waaa..

AzruL said...

pencuri yg giler.. ade ke cermin mata pn nk curi.. nnt kuor dua2 biji mata..

piNky LuCiA said...

waaa... abg arol tlg marah kan utk ura ke? hehehe.. sweet nya.. hakhakhak.. pk2 pelik jugak mata ura pun nak amik.. adoilaa.. ntah..

kirana said...

Salam...thanks for following my blog. Visit kirana again...salam from sarawak.

Beli baru jer specs tuh! Bior padan muka pencurik tuh.

piNky LuCiA said...

hmmm.. nak beli yg baru ni laa yg sgt bermasalah.. hm.. tak pe2.. nnt ade duit lebey.. aku beli yg lawa3.. hakhakhak

apisz said...

ko amik la mata aku ni..aku dera..nak? muahahhahha

(^_^)

piNky LuCiA said...

mata ko? tak nak laa.. mata ko tak lawa.. wakakakaka.. tp ko touch up laa dulu bg lawa.. nnt aku amik.. hahaha.. demand.. :p