RSS

mimpi indah.. :(

aku bangun tidur dengan badan ku yang sakit-sakit. aku ni pergi karate or taekwando siapa yang badan aku sakit dan lenguh-lenguh ni.. ke aku pergi latihan silat. huhu.. setahu dan seingat aku, sebelum tidur, aku tidak melakukan apa-apa aktiviti yang membuatkan badan aku sakit. huhu. aku pun tak tahu.

setelah berfikir untuk beberapa detik dan ketika, ingatan aku sedikit sebanyak kembali. hehehe.. macam orang hilang ingatan je gayanya.. hohoho. aku tergelak sendiri.

di kala aku tidur, aku mimpi aku menjadi seorang heroin. waaa.. tak de laa heroin filem. tapi heroin untuk diri sendiri. ade seseorang ingin meragut beg tangan yang aku bawak. aku melawannya dengan bersungguh-sungguh. dan datang lagi seorang peragut. dia juga berusaha untuk meragut segala barang kepunyaan ku. waaa, aku tidak merelakannya. aku bertungkus lumus melawannya.

waaaa, apa kaitan dengan badan ku yang sakit ini? hmm, may be aku berkungfu di dalam mimpi menyebabkan badan aku sakit-sakit sekarang. terasa macam lenguh semua nya dan demam akan muncul.. tapi aku harap ia akan bertambah ok selepas beberapa detik. hehehe..

aduhai, ade jugak ke mimpi menjadi kenyataan??? maksudnya, bila kita bekerja dalam mimpi, di alam nyata, badan kita akan sakit seperti yang kita mimpi kan? aku rasa ia tak de kaitan langsung. huhu.. ntahlaa.. :(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

hana devushka said...

btol la 2..kdg2 mimpi mcm real..
cthnye kite nangis dlm mimpi..
bgn2 je..basah bantal dgn air mata kite..
huhu~
ajaib x mimpi ni?..hee

piNky LuCiA said...

huhu.. pernah jugak macam tu.. nangis tak mau2.. hehehe..bila tersedar.. rupanya mimpi.. wat penat je nangis.. hehee..

purple_butterfly said...

yna ade 1 ceritera rekaan... mimpi kene kejar hantu lari mcm org giler jer... takut sngt..sedar2 mcm org tgh lari.penuh bergaya la.. haha dan ha

hana devushka said...

mcmn klu mimpi dpt duit 1 juta..pas2 tetibe bgn ade duit 1 juta kat bwh bantal?..haha~

piNky LuCiA said...

mustahil kot macam tu.. kalau ade jugak.. may be 1 dalam bilion.. hehehe..

ade ke? confuse... :S