RSS

maafkan daku..

sedih di hati tiada siapa yang tahu.. aku bukan meminta begini dan begitu.. cuma terkadang, ku juga mahu apa yang diri mu mahu kan itu.. aku menyayangi mu setulus hatiku.. tak terdetik di hati ku ingin mencari ganti tempat mu. kerana sekali ku letak singgahsana itu milikmu.. 1000 kali aku tak kan berganjak dari posisi ku..

aku menyayangimu sejujur naluriku.. tidak pernah ku nodai kasih itu.. dan selamanya ia tetap begitu.. aku tak kan mengurangi cinta yang terlahir buat mu.. bahkan setiap detik ia terus mekar dan berkembang sehingga ke hujung waktu..

maaf kan daku, andai itu salah ku.. tapi ketahuilah.. cinta ku hanya milikmu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

Syarinie Amran said...

wah
cik pinku
touching kita baca
moga epy slalu k
hee~

Syarinie Amran said...

*cik pinky

♥ Buk@n S!ndAreLa ♥ said...

en3 jiwang nmpk!hihihihi

hajarus said...

waaa.... cik pinky wat n3 giwang laaa... anyway semoga hepy selalu yer...

piNky LuCiA said...

thanks semua sbb doakan aku.. terharu nyaa.. waaa.. ;p

Ummu Syuhada' said...

Assalamualaikum wbt..

Nape ni kak?
Bmadah pujangga ni..
Ada mslh dgn cik abg ke??
Hehe..Biasalah tu..
Lepas ni mesti akak tsenyum lebar punya..
Mula2 memang la gaduh2,dr situ la kmesraan dan kefahaman dpupuk..
Lepas ni masing2 akan lebih mencuba utk memahami..
Dan bljr dr ksilapan masing2..
pgalaman tu kan guru tbaik..
Jdi,bsabarlah dgn ujian yg mlanda ye..
Hnya skadar pndagan je..
Saya bkn ada pgalaman pun dlm hal2 bgini..
Hehe... (^_^)v

p/s: slagi blum ckup 7 thn,slagi itulah ksetiaanmu akan t'uji..mslh tu akan dtg silih bganti..tu la lumrah org @#$%^&&*#$@. ok??

purple_butterfly said...

pinky....
sabo je la... purple tau pinky susah hati skrg....
ni bulan mulia, pinky bnyk2 doa ek.. allah makbulkan doa hamba yg tul2 minta pada Nya... purple doakan korg bhgia....

piNky LuCiA said...

thanks.. cuma sekarang sedey je..tapi muka ceria sey.. macam tak de pe2 yg blaku.. ley lak aku berlakon ceria di depan semua org.. walhal.. hati ni sakit.. huhu.. sengaL je..

wateva pun.. thnks to all.. :)