RSS

huwaaaa.. nak balik...

semua member2 balik awal.. syoknya.. dapat berbuka dengan family.. aku? aku berbuka dengan family hanya pada hari pertama berpuasa.. huhu.. yang selebihnya aku berbuka dengan asma, menerima jemputan, dekat DM (dewan makan) bersama Ezza.. tapi kebanyakan nya bersama Asma. hehe..

sahur? boleh di bilang dengan jari aku bersahur. kekadang aku hanya bangun, tapi tak sahur, just minum air masak, malas nak makan. ade jugak ke orang malas nak makan macam aku? ade. itu sudah tentu aku. hihi. pagi2 mood untuk makan adalah sedikit berbanding malam atau siang. hehe.. disebabkan itulah kekadang aku hanya bangun tanpa makan sesuatu dan hanya minum sebotol air. kekadang aku tidur lewat menyebabkan aku makan sebelum tidur. tak takut gemuk ke? tak de istilah diet dalam kamus hidup aku buat masa sekarang. akan datang, aku akan fikirkan kemudian..

puasa tahun ni, memang lain. tapi aku je yang sama. entah puasa aku diterima entah tidak. aku pun tak tahu. kemeriahan puasa aku rasa macam biasa je. kalau dulu.. puasa meriah. may be aku sudah tua. hehe..

aku balik 19. lewatnya. esoknya raya baru nak balik? entah. tiket tak de. dah habis. ni pun nasib baik sepupu aku tu baik. dia kasik aku tumpang. kalau tak, alamatnya aku balik lepas raya laa.. huhu.. alhamdullillah. tiap2 tahun balik dengan dia. hehe. menyemak je aku ni. tak kesah lah semak ke tak, janji aku dapat balik rumah emak aku.

rindu pada Amin.. Kak Mah.. Kak Nur.. Kak Cik.. hehe.. especially mak dengan ayah.. eiii.. rindunya.. :) macam budak2.. hehe.. tak sabar nak balik.. ade 1minggu je lagi... ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Railey said...

Huwa... Same As Me... Nak BALIK!!!!!

fix said...

ustazah yua da..hihi

selmt pulang ke kmpung halaman...=p

piNky LuCiA said...

huhu.. sbb org lain blik awal.. tggal kita aje yang balik lewt.. sedey3... huhuhuhu

chipsmore said...

sy da lek da...jgn jeles...hehe ;)

DeQku said...

Sepupu ngko yg mane satu?hehehe...Nnt jemputlah dtg beraye kat umah.

Syarinie Amran said...

huhu
sama la kita cik pinky
hari pertama puasa er dpt buke bersama
balik pun da 2 hr nak raya
sob3 :(
tp mybe pnteng kalo kelas abis lmbat sangat!
nghe33