RSS

hari rehat sedunia..

hari ni aku nak rehat. entah kenapa aku pun tak tahu. yang aku tahu, aku tidak mahu ke mana-mana. aku hanya mahu tinggal di bilik, melihat bilik ku yang agak comel, cantik, cute ini.. hahaha..

selaku ustazah yang brutal dan jugak rock, aku dengan berbesar hatinya, memberi cuti, iaitu cuti rehat sedunia. sesiapa yang ingin bercuti, sila lah kamu mengambil mc dengan PA aku, hohohoho. yang penting, aku memang tidak ke mana-mana hari ini. aku hanya berada di dalam bilik. entah angin apa yang telah menjangkiti aku kala ini.

aku kira ade angin kemalasan yang membawa virus malas yang telah melekat di badan aku. aaahh, banyak pulak alasan aku kalau aku malas. padahal aku memang pemalas. nasib laa bilik ku, aku dah kemas semalam masa aku rajin. kemas, empuk, nyaman.. hehehe..

jika sesiapa yang telah menular virus kemalasan seperti aku, kamu dinasihat pergi berjumpa dengan doktor sakit puan, sebelum ianya merebak dengan lebih dahsyat lagi. aku sudah makan ubat, jadi aku mahu rehat kan minda ku yang malas ni. mana tahu lepas rehat aku jadi rajin. rajin dalam segala segi..

selamat bercuti.. ;p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

purple_butterfly said...

xaci tul,,,,, sengal............ haha dan ha

piNky LuCiA said...

sengal adalah hobi ku.. hohoho