RSS

tag by miss fArhA..

aduhai.. ha.. nape dgn sebangga nyeee ha mengeTAG ura hah?? huhu.. nk kena bdak bertuah ni.. hahaha..

oklaa... meh kita tgk ape laa yg mek FARHA ni nak.. hehehe

ARAHAN: ANDA DIKEHENDAKI MEN "STORY" KAN KESAH OR PERISTIWA YG KORANG RASA:

1- PALING LUCU @ KELAKOR
2- PALING SEDIH
3- PALING BODOH
4- BIASA JERK

SETERUSNYA KORG DIKEHENDAKI MENYENARAIKAN 8 ORG YG KORANG NAK TAG KAN HEHE..

see.. kita da nmpak ape yg dia nak.. so.. jom dgr story morry dr aku.. penglipur lara alaf 20 ni.. hahaha..

peristiwa yg paling kelakor...

aku tak tahu ape yg kelakor.. sbb rs ny.. "paling" kelakor tu tak de laa.. smpai nak tergelak2 terbahak2 tu laa.. ish.. mek ha ni tnya pelik2.. jap aku pk kan.. aduhai...

hmm.. da puas aku pk.. tp smpai skrg aku tak tahu peristiwa ape yg paling kelakor dlm hidup aku.. so aku nak tukar laa.. peristiwa yg pling bahagia dalam hidup aku.. waaa.. pepandai je aku ni.. hakhakhak.. jgn marah ye miss fArhA.. hehehe..

ms tu.. aku sakit.. aku mmg da mcm nak mati.. muka aku ni da nek pucat mcm mayat.. itu kawan aku gtahu laa.. pastu yg sadis nya.. bekalan ubat aku habis.. aduhai.. mcm mana ni.. nak nak cari bekalan ubat time2 aku lembik longlai mcm kangkung masak ni?? knp kangkung?? hmm klu korg nak tahu.. try laa msk kangkung.. hahahaha

so.. ms tu aku hnya berteleku dalam blik.. huhu.. aku tak pg mana2 tak pg kuliah.. ngn tibe3.. suddenly.. chey... ade msg masuk.. ish sape plak ni..? ms time2 tak larat ni laa nak msg nak ape2.. aku membebel.. tu takat sakit tu... hehehe

"knp awk tak dtg kelas?"
"sy tak larat.."

beberapa minit kemudian.. kol masuk...

"awk da makan ubat?"
"lom.. ubat da habis.."
"ya Allah.. ade sample ubat tak? sy cari kan.."

masa tu aku amat terharu.. sgt3 terharu.. dn perasaan aku sgt bahagia.. waaa.. dia sgt mengambil berat..

eh.. ape yg aku rs ni?? hehehe.. dn selepas itu.. perasaan itu kekal hingga sekarang.. waaa... bahagia sgt...

peristiwa yg paling sedey..

masa aku tak ley angkat kol mak aku.. sume benda aku tak ley wat.. sume tak keruan.. aku rs baik aku gaduh ngn si dia drpd aku tak sempt nak angkt kol mak aku.. lg sedey klu time mak kol dala tak ley angkat.. pstu aku plak ms tu tak de krdt tak de duit... waaaaa... mmg sadis giler laa.. aku pun akn ngis giler2 mcm org mati laki laa.. aduhai.. mak.. mak..

peristiwa yg paling bodoh..

aku kt stsyen Universiti.. masa tu nak cepat.. sbb ms tu nak pg kuliah.. so tahu2 jelaa rapid kL gane.. kena rebut3.. tp masa tu.. aku tahu2.. aku da jatuh terjelepuk kt depan bas.. ape ag aku bngun n wat bodoh je laa.. waa.. aku jatuh di bandar raya Kuala Lumpur.. hahahaha.. pd hal.. aku tak pkai heel pun ms tu.. klu aku pakai heel lain laa klu jtuh.. hehehe.. sgt sengal..

peristiwa biasa2 jerk..

tiap2 hari nak pegi kuliah.. klu tak de kuliah.. mcm boring plak.. wakakaka.. sadis sungguh..

seterusnya.. menyenaraikan 8 org???? giler ke ape ni.. ramai ny wey... aduhai.. aku bab nk senarai2 kan ni.. aduhai.. payah sikit laa.. knp??? sbb aku ni baik hati.. sian kt member tu... wakakaka.. hmm... ni pun satu perkara yg tak mudah utk aku senaraikan.. cheeeyh... mcm nak senarai itam kan org tu dia.... hahaha..

mereka2 yg akan di senaraikan ialah.....

  1. syariniey
  2. kJ-kUn
  3. kapten Luffy
  4. cik rama2
  5. hana no hikari
  6. org yg bc
  7. org yg tgk
  8. org yg lihat
waaa.... da siap.. nak mandi jap.. hehehe.. bg wangi2 sikit.. hekhekhek

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

syariniey said...

amboi2
kita orang 1st yang kena rag yer
hihihi

piNky LuCiA said...

hahaha.. marah ke cik syariniey yg lawa?? hekhekhek..

Misz_zana85 said...

sila usha blog saye..dgn bangganya anda di tag..wuhu~