RSS

menyintai bukan utk memiliki...

menyintai bukan utk memiliki..

tul ke statement tu?? aku pun tak pasti.. tp kdg2 jika kita menyintai.. menyayangi seseorg.. pasti wujud satu perasaan yg tak asing ag.. iaitu jeles.. cemburu.. sape yg tak de persaan jeles? angkat tgn..

aku?? tipu laa aku klu aku tak jeles ngn org yg aku syg.. sbb org kata.. jeles tu tnda syg.. tul ke?? hmm.. ntahlaa.. ramai org... byk laa definisi.. setiap org ade definisi utk diri dorg sendiri.. tak kira laa definisi tu indah ke.. celaru ke.. haru biru ke.. bahagia ke.. jnji setiap org ade sesuatu yg di fahami uk diri sendiri.. kan3?


bila kita sygkan seseorg.. cintakan seseorg.. bg aku.. tak yah laa nk kongkong dia.. sbb perasaan jeles tu.. bkn laa tnda kita cintakan dia.. tp lebey pd tnda perasaan ragu bmbg takut tak selamat.. knp aku ckp mcm tu?? sbb bila kita jeles.. kita hnya takut kehilangan dia.. kita hnya takut dia di rampas pihak lain.. huhu.. ini utk cemburu buta3 laa.. hehehe

jeles ley je ade.. klu tak de jeles.. tak de perasaan laa tu.. hehe.. jeles msti bertempat.. sbb jeles ni.. byk kebaikan.. tapi kita kena pndaii guna kebaikannya.. kawal perasaan tu ngn penuh bijaksana baru umah tgga harmoni.. eh3..melalut.. waa...

tp kan.. kata org.. klu kita syg kan seseorg.. kita lepas kan dia pg.. klu dia kembali ke cc kita.. dia adalah org yg ditentukan pd kita.. soalnya skrg.. sanggup ke kita lepas kan dia pg??

bg aku.. aku sggup.. walaupun aku tahu.. aku akan ngis.. baik lepas kan klu dia tak bahagia ngn kita.. klu dia mmg jodoh kita.. dia akan kembali cari kita... adus.. aku ingin memilikinya.. tp aku hnya menyayanginya.. dan sekrg ku tahu.. cinta kasih syg ku.. hnya utk nya.. tiada yg lain..

krn cinta itu indah.. mengertilah..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Monkey D Luffy said...

lepaskan jer dia bebas...

piNky LuCiA said...

hmmm.. soalnya.. ley ke lepaskan dia? hehe..

deennasour said...

jeles boleh, marah jangan~

piNky LuCiA said...

betul3..lelaki pun kena gitu jugak tau..