RSS

mem laa ni.. hehe :)

penat3 wey.. tp seronok gak.. hakhak.. lepas kelas td k.dila gtahu nak pg shopping.. hmm.. bukan shopping mopping utk dia eh.. shopping utk mem.. mem?? ape tu?? mem besar ke? hehehe.. tak laa.. sbnrnya aku pun krang tahu ape tu mem.. tp da tnya k.dila da.. kata nya minggu explorasi minda.. (hahaha.. ntah laa.. aku kurang pasti.. tp aku tahu ni projek yg kolej anjur je..) wakaka.. aku sgt sengal.. tak kesah laa.. jnji bahagia..

penuh kan laa troli tu.. huhu.. 2 troli sekali angkut.. byk woo brg ny... hamper saguhati sepuluh.. hamper tempt pertama k2 k3.. nm pun da hamper wey.. so byk laaa barang... huhu

hmm.. ape yg kitorg shopping? mesti laa barang2 yg nak wat hadiah.. hadiah sukaneka.. tp kan ade satu benda yg meng'confuse'kan aku ni.. iaitu.. k. dila kan pengarah.. knp dia lak kena beli hadiah?? aduhai.. itu aku tak tahu.. tak kesah laa.. jnji aku da tlg k.dila sedaya yg ade sbg seorg kawan.. hehehe.. baik kan aku? hakhakhak.. mmg sll perasan!!

ni laa barng yg aku da beli.. huhu.. pent wey pilih.. hahaha.. pent laa sgt.. mcm laa aku kena wat.. aku kena pilih je pun.. hakhak.. mmg sengal..

di samping membeli belah yg tak bley blah tu.. aku pun tumpang sekaki laa.. lg pun.. aku kan kata aku nk beli selipar.. huhu.. selipar aku da uzur sgt tu.. huhu.. da tua da pun.. so rini.. aku da beli laa.. hahaha.. tak kesah cantik ke tak.. sbb aku sgt ssh nak cari saiz kaki aku.. aku ke kedai ni.. kata saiz da habis.. aku ke kedai sana kata.. saiz tak de.. skit sgguh.. so beli ke temu ape yg aku nak.. hentam ajela.. so.. cantik tak aku nya sandle??? hahaha..

kat tgh yg kaler coklat tu adalah pilihan hati aku.. hakhakhak.. aku mmg suka kasut or sendle or selipar kaler tu.. hehehe.. itam2 tak nak eh.. hehehe.. aku tak suka kaler itam.. sbb aku ni pun da itam.. kata mak aku.. aku mmg anak ayah.. sbb ayah aku pun tak suka itam jugak.. hihihi.. set laa ayah.. :)

so.. skrg pent ag.. sbb baru habis meting KSK.. khidmat siswa kinabalu.. byk sungguh projek aku.. 3 projek je pun.. lg pun.. aku mana pernah masuk projek pe2.. sem ni je.. lepas ni da malas da.. ni masuk pun sbb da jnji ngn diri sendiri nk join projek.. so kena laa tepati janji walaupun ngn diri sendiri.. hehehe.. :)

selamat beramal.. senyum2 sll.. hahaha.. ade kaitan ke???

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

menteil said...

oh.. tak ajak pon.. hehe

baik tukar minggu explorasi minda tu menjadi minggu eksperimentasi minda celaru seperti tagline blog ku.. hehe..

er.. nama pink
nape tak mengepinkkan blog sepenuhnya..
gunalah warna pink sebab ianya chantek!
percayalah! hehe..

piNky LuCiA said...

dulu.. aku guna pink.. tp skrg kena tukar sbb ade lambg salib.. so skrg aku asik tukar2 je aku ny layout.. tak jumpa layout yg lawa ag.. huhu..

minda ko je celaru.. tp org lain tak celaru pun.. wakakaka.. tp kecelaruan ko laa yg aku suka.. hakhak..

eh.. nak ikut ke?? laa tak ckp.. ok len kali aku koling2 ko dulu.. nnt pg sesame.. hihihi

KJ-kun said...

lama x dengar citer...tahu2 bnyak shopping hahahah

piNky LuCiA said...

eleyh.. dia yg diam.. tak update blog lama.. kemana menghilang?? byk keje eh?? alaa.. siannya..

selamat kembali.. :)

Monkey D Luffy said...

ada ko belikan aku tisu? ko ni kan... huhuhu

piNky LuCiA said...

ko nak wt pe ngn tisu? ish3 aku lupa laa.. knp ko tak ingt kan aku.. kn aku da pesan su ingt kan.. hehehe

en_me said...

penat shopping ghitewww.. sakannns

AzruL said...

aiii, byk gmbr yg shoppg kt bhgn makanan jer.. hakhak..

piNky LuCiA said...

en. me : aaah mmg penat pun.. penat memilih je pun.. hakhakhak..aku bkn suka sgt shping.. tp teman2 org shoping ley laa.. klu nak shoping brg aku?? hmm.. mak shoping kan.. hakhak..

piNky LuCiA said...

abg arol : nama pun ag shoping hemper.. mmg laa bhagian makanan.. ape laa abg ni.. hahaha

AzruL said...

hahaa, doh kasut ltk dlm hamper gok ker? hehe

piNky LuCiA said...

haha.. mana ade org wt hamper letak kasut.. a.arol wat lu.. nnt ura tiru.. hahaha