RSS

aku & korg..

aku..
tak kesah sebenarnya..
tapi.. dalam aku tak kesah ni..
aku jugak geram..
yelaa..
mana aku tak geram klu korg ni..
sesuka hati..
sesedap rs memijak2 aku..
aku..
ok sebenarnya..
tapi.. dalam aku ok ni..
aku jugak ade time kO..
mana aku tak kO nya klu korg..
main hentam seenak jiwa je..

aku..
tak de laa baik..
tp ble laa dibawak berunding..
tapi.. dlm tolak ansur aku pun..
aku kena tegas jugak..
mana aku tak tegas ny klu korg..
main sesedap hati korg je perlekehkn aku..

aku dan korg
adalah manusia..
so..
pandai2 laa pk sendiri..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

14 comments:

Monkey D Luffy said...

kalau geram sangat... marilah pijak2 aku... takper... kawan2 kena saling tolong menolong... huhuhu

FarHa said...

ermm sian ura..ha tahu ura tension...sabor ehh...manusia mcm2 ragamm

piNky LuCiA said...

kapten : hahaha.. thanks.. aku tak smpai hati laa nk pijak ko kapten.. ko hensem sgt.. hahaha..

ha : thnks ha.. ngah sabor laa ni.. hehehe.. dont worry be hepi.. :)

star_plateena said...

sabr itu separuh dari iman... heheheee...

piNky LuCiA said...

hehe.. mmg pun..sabar 2 separuh dr iman.. waaa.. tp nak sabar 2 ssh tau..

eyena said...

betul2 i pon rasa geram sangat2.. mana org yg sponser diri untuk dipijak. i nak tolong pijak2 kot2 i rasa lega..heh

syariniey said...

erm..sabaQ je la yunk.
pedulikan org cmtu
hee

piNky LuCiA said...

aina : hmm.. mmg pun.. kdg2 rs nak ketuk2 org mcm tu.. sengal..

syriniey : hmm.. ngah tak mempedulikannya laa ni.. huhu

FarHa said...

uraa..baru nak jemput amik kad..bukak2 jerk dah tampal dah adehh cepat sungguh..comey dok ha wat?? hehe

piNky LuCiA said...

hahahaha.. mmg laa comey.. org bg kita kena amik cepat3.. mana ley lambt2.. payah rezki.. wakakaka.. ura kan sll murah rezki...

piNky LuCiA said...

hahahaha.. mmg laa comey.. org bg kita kena amik cepat3.. mana ley lambt2.. payah rezki.. wakakaka.. ura kan sll murah rezki...

piKOk said...

hehe
xtaw nk tggl psan kt mane..
kt cni pun buleyla..

meh amek kad kt blog sy..
jgn lupa ya..:)

AzruL said...

ura tension ek..sabar ura, nnt ade sinar yg menanti.. sabar sparuh iman..

piNky LuCiA said...

yer.. sabar itu sgt indah... ceee... hehehe