RSS

festaka bersama pAk niL

jemput masuk ke FESTAKA..

waaa...festaka bermula seawal jam830am.. tp kul7 da kena turun.. sbb ny biasala.. mmg kena awl2.. kn tuan umh.. tp aku??

aku tak dapat pg.. knp? aku ade test taranum laa rini.. lagu soba.. tu pun aku tak tahu ape2 2.. aku rs aku kena sahut pelawaan ust najmi utk bljr taranum umah dia.. ape laa aku nak ajar kt anak2 murid aku nanti.. waaa... sagt sengal.. cikgu yg paling sengal kt dunia ni laa jd ny nnt.. huhu.. dala semalam tdo lewt.. bgun plak kena awl.. kena plak pakai baju festaka ni... dala kaler itam... eh pepagi aku da membebel.. da3.. kurang awet muda aku nnt.. :)

so lepas kelas.. da bc taranum ngn suara macm bumi nak pecah.. per 20 wey markahnya.. byk tu.. aku da wt pe yg terdaya... tapi aku rs.. aku ley wt lebey ag.. aahh.. len kali kena wt tul2..

antara hadiah yg disediakan oleh pihak pengnjur..

kul bape pun aku tak tahu aku smpai AUDI KPS.. yg aku tau.. aku smpai tu sempat laa tgk 2 joget.. hehehe.. comey2 dan kecik2 je bdak2 penari.. terharu pun ade.. ntah ape2 aku ni.. pastu pg btugas kt blkg.. sbb da mmg tugas aku utk jg hadiah.. so jg la ngn jayanya.. hehehe..

hehe.. gambr ngah boring..qilah ngn asma g myg..

aku baru je smpai.. terus posing.. hakhakhak

smpai2 bertugas.. sempat jugak aku snap gambr.. hantu laa aku ni.. mmg tak ley pgg kamera.. so byk la pose ny yg aku amik.. hehehe.. 340 aku nk kena pg btugas bahagian makann lak.. so sementara masih ade waktu nak posing ni.. baik aku posing tul2.. hehehe..

sebenarnya aku nak bergambar ngn aznil.. tapi.. tak sempat pun.. dia dtg kejap je.. pak nil mmg comey.. suke8.. ngn baju warna kegemaran aku lak tu.. oren sumenya.. kasut ngn tali pinggang je itam.. sgt comey.. tp syg.. aku sempat tgk je.. tak sempat pun nak abadikan kenangan aku ngn dia.. huhuhu.. tak kesah laa.. jnji dpt tgk..wakakaka.. lg pun aku bukan pemint fanatik sgt pun.. just minat suka2.. aku peminat fanatik pd abg... hehehehe..

aku suka projek ni.. tp bila pk2... mcm tak de perasaan pun ade.. masa eleyn membebel.. aku tak rs sakit hati pun.. tak rs geram.. aku rs.. mmg tul dia mrah.. tp aku tetap releks mcm tak de pe2.. hehehe.. mmg sengal.. sesuke hati je aku ni..

ngn 2org penyanyi yg bduet.. lgu melayu laa.. irama tradisional kot.. hehehe

yg aku kenan sekali sal hadiah ni ialah teddy bear.. lawa gilerr... opss.. mak ckap org pompuan tak ley bckap gitu.. so pembetulan.. sgt lawa.. hehehe.. ni hadiah cabutan btuah utk kanak2 yg hadir.. hehehe.. comey kan teddy ny???

ni ms nak kuar bg hadiah cabutan bertuah tau.. nyempat posing tu... posing maut ngn hadiah...

hmm..festaka da tamat.. sk perlabuhan klang yg merangkul juara.. so.. tahniah3 pd adik2 yg menang.. yg kalah try ag.. hehehe.. kena menari ngn lemah gemalai ag.. baru dapat hadiah.. hehehe..

peace :)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

AzruL said...

ura jd juri ka? hekhek

piNky LuCiA said...

ura ditugaskan dalam biro tugas2 khas laa bang.. ura jd juri?? hmm.. alamaknya.. sume tarian ura kata ley menang.. hakhakhak