RSS

sbnarnya ape lelaki mahu????

sbnrnya ape yg lelaki mahu??? aku tak faham.. makin aku try utk fahami.. makin aku tak faham.. atau aku je yg buat2 tak faham.?? sbb setahu aku.. lelaki laa manusia pling mudah utk aku fahami.. bkn sume lelaki laa.. hanya khusus2 je yg terdekat dgn aku.. tp semenjak 2menjak ni.. knp aku rs semakin aku memahami lelaki.. semakin aku rs lelaki pelik.. adakah aku yg hny merasakan begitu???

ape sbnrnya lelaki mahu dr diri seorg wanita.. aku rs.. akulaa sorg wanita yg paling spoting n senang utk difahami.. aku tak suka.. aku tak pendam mcm wanita lain.. aku suka.. aku gtahu.. tak mcm wanita lain yg lebey suka pendam kan perasaan.. aku seorg yg ckup berterus terang org nya.. tp... hmm.. ntahlaa..

aku bukan sorg yg kuat merajuk.. klu merajuk.. aku akan gtahu.. zra merajuk ni.. tak nak pujuk ke?? bila dia kata.. nak pujuk laa ni.. aku terus baik.. bukan pujuk pun ag.. itu buat2 merajuk.. tp sepanjng tempoh 4thn lebey bersama harungi suka duka.. aku hnya 2kali merajuk.. itu betul2 merjuk.. smpai aku tak angkat kol yg di dail sebyk 46kali..

hmm.. nk kata aku jeles?? aku bukan org yg kuat jeles.. n aku akan jeles pd 2org wanita ni aje.. klu tak sebut nama dia.. aman dunia aku.. klu sekali aje timbul.. aku akan terus terng gtahu.. aku tak suka 2org ni.. itu aku gtahu.. sume da aku gtahu.. aku rs.. aku laa wanita yg paling bertolak ansur.. hahahaha.. perasn..

aku tak pernh kongkong dia bkwan.. aku jg tak pernah gtahu tak ley kwn ngn pompuan.. aku benrnya sume nya.. mcm2 nama timbul.. aku tak penh pertikaikan.. tp kdg2 aku nak jugak difahami.. bahwa aku tak suka 2org pompuan ni.. smpai bila2 pun aku tak kan suka dorg b2.. aku cuma nk dia faham.. yg lain.. klu nak wat.. nk bz.. nk keje.. nk bgiat.. masuk persatuan.. aku tak larang.. aku tak halang..

sbnrnya.. ssh sgt ke lelaki nak fahami wanita mcm aku yg sgt suka bterus terang?? atau lelaki tak suka wanita yg terlalu bterus terang?? atau adakah aku kena pendam kan sume perasaan aku dlm2..??

aku makin keliru....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

FarHa said...

bila ura luahkan g2 ha dpt rasa perasaan ura mcm mana...sbb ha penah melalui semua nih...

ha cume nak ura sabar..insya-allah hadiah kita sabar ialah kemanisan hidup..=)

piNky LuCiA said...

hmm..:)ura syg kan wan..tak penh terlintas pun kt pale ni org lain sehebat dia.. ura harap dia faham ura.. tp.. ura tahu.. ura kuat.. wahahaha

FarHa said...

hehe dah tahu wat pe ty org ag wakaka.....sj je huhu

piNky LuCiA said...

hakhakhak.. ura kn sengal.. walalala

Muhammad Azli Shukri said...

lelaki pulak tak faham apa yang perempuan mahu..akhirnya dua2 buat tak faham

piNky LuCiA said...

hahhaa.. so klu sm2 tak faham.. kenalaa try slg faham.. hehe..

AzruL said...

Bg abg arol,ape yg lelaki mahu dr segi dlmn sorang pempuan ialah pandai memanjai lelaki...waaa, hekhek...bermanja manja la pulak..huhu..bijak
buat sebarang keputusan, hormat dan pandai amek hati.. Lelaki ni, kalu dia meninggalkan wanita sbnrnyer ada satu sebab jer.. tiadanya tanda penghargaan dari
seorang wanita..
Sedangknlelaki yang dah ada bini cantik cun sekali pun sanggup tinggalkan dia untuk wanita
yang pandai@lebih menghargai dirinya.. waaa pnjg lebar pulak jwb komeng.. hakhak..

piNky LuCiA said...

manje2..abg arol suka laa tu manje2 ngn ha.. hekhekhek..

whatever pun...tq..ura hargai dia seadanya + ura time dia seadanya.. tak kesah laa dia jahat ke baik.. sbb ura syg kan dia.. so kena laa time sume tu..tp dia baik.. waaaa.. :)

apisz said...

lelaki suke playboy!!! muahahhaha..

piNky LuCiA said...

yerk2 jelaaa.. bkn awk je ke suka playboy?? wakakaka