RSS

ladies dAy..

ari ni?? ape prog? korg ni laa.. penat laa aku duk promote.. hari ni projek LADIES DAY berlangsung... huhuhu..

kad aku ny yg tak bape kenan.. huhu

byk gak prog.. bak kata astro.. mcm2 adeeee..hehehe.. dan aku sgt penat.. pd kwn2 ladies day.. aku mintak mf klu aku ni ade slah wt keje.. or terlps pndang.. pd qilah.. aku mintak mf.. aku tak perasan aku mcm tu mlm tu.. aku pun tak tahu nape.. my b terlalu obses ngn camera.. hahahaha.. mmg sengal.. sian qilah.. maaf ye qilah.. hehehe

ceramah wanita dan penjagaan kesihatan..
elok di dgr.. hehehe.. aku masuk lambat sikit..
pohon ampun ye puan pengarah.. hehehe

bengkel solekan.. k.aza... aku tak kenal sgt..
tp dia roomate k.lina.. hehehe

demonstrasi mempertahankan diri utk gol siswi..
waaa.. klu pompuan ley wt gini.. aman dunia.. hehe

ngah menari tarian poco3.. hehehe.. keseronokan jelas terkata..
hmm.. bgus jugak nak release tension.... hehehe

ni ms lepas senamrobik.. sonok..

antara yg hadir memeriah kan fashion show..
kt barisan depan tu penaja ngn pengetua kolej..
n staff kolej yg dtg memeriahkan lagi projek ni... thnks...

lepas senamrobik.. malam ny ade fashion show.. tp cam yg aku guna kan tak lawa laa aku snap.. hmm.. gambar kelabu asap je.. huhu.. so.. tak nampak pe2.. biar laa.. nak wat mcm mana kan? da nasib bdan.. hehehe

ntah bunga sesape pun aku tak tahu.. main pinjam jek kejap eh..
mohon patik meminjam bunga nya yaa...

qilah.. malam lepas ladies day berakhir.. puas hati..

tp projek ni bjln ngn baik spt yg dirncg kan.. aku sgt lega skrg kerana ley menarik nfs lega.. sbb projek da habis.. huhu.. sgt lega.. skrg.. tak de meting.. tak de kol2 penaja ag.. tak de kena marah ag.. hahaha.. kdg2 aku pk.. klu aku kena marah... ade aku kesah.??? hahahaha.. mmg laa aku ni sengal.. dan tak de perasaan.. hahahaha..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Mohd Ramzi Ahmad said...

wah puteri2 umno kah itu? salam singgah

piNky LuCiA said...

hahaha.. puteri Umno?? tak de maknanya.. no org pro-M ni.. hehehe..

selamat datang...