RSS

P.Ramlee oh P.Ramlee...

tetiap hari P.Ramlee.. mata pun dah nampak huruf P je ni.. lirik P.Ramlee, lagu P.Ramlee, skrip P.Ramlee, tag line P.Ramlee.. hmm, semua P.Ramlee..

dah naik pening ngan P.Ramlee.. kalau laa tak kena buat program pasal P.Ramlee, comfirm aku tak dengar semua lagu P.Ramlee.. rupanya banyak lagu-lagu dan filem-filem P.Ramlee yang aku belum tengok pun lagi. tapi semalam dah siapkan info-info berkenaan dengan P.Ramlee..

hari ni, legi sikit tak yah ambik kesah pasal P.Ramlee lagi. minggu depan plak. kalau tak, P.Ramlee, P.Ramlee, P.Ramlee, P.Ramlee, P.Ramlee... pusing kanan P.Ramlee, pusing kiri P.Ramlee, pandang depan P.Ramlee, pandang belakang P.Ramlee.. adeh..

bila la nak habis program ni.. rasa macam dah nak termuntah dah ni.. tapi tak pela.. aku kira ini adalah kuliah amali aku sebagai seorang "creative writer".. hmm, harap dapat bersabar..

:) senyum untuk semua lirik, lagu, filem dan perkara yang berkaitan ngan P.Ramlee.. =D peace!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

FarHa said...

Wahhh.... i have a lot of lagu from P ramlee ok... hakhak..

sayangg page kite sama hahah sj tukor page...tak cy sila laa jenguk2 blog i ok hekhek

piNky LuCiA said...

hehehe.. ura lagi banyak. tiap2 hari dengar. naik pening doh. haha..

hahaha. kita kan sehati sejiwa.. so kenala sama. kikiki