RSS

jadual yang full.

bulan demi bulan silih berganti. tapi bulan 10 ni, aku macam nak giler. dah nak naik sawan dah ngan keje yang menimbun. kelas sikit. tapi keje+asigment, mak aiii.. banyak tahap gaban. naik pening kepala aku tak tahu nak dahulukan yang mana satu.

tapi kena pilih-pilih laa.. janji jadual sikit teratur. sebenarnya sem ni adalah sem paling kelam kabut. Pija pun cakap macam tu. kata nya aku kena susun jadual dengan betul dan teratur. baru hidup aku tak kelam kabut.

aku tabik betul ngan Tuan Asmawi. aku rasa keje dia lagi banyak dari aku. pegawai perhubungan awam kat Jawi+VO+ade segment kat radio+ banyak lagi laa keje. tapi semua teratur. tak de pun kelam kabut. heran betul aku. macam mana laa dia buat.

tapi aku kenalaa belajar pelan-pelan. aku ade jugak angan-angan nak jadi macam dia. hehe. cool je. tapi kata orang, lelaki memang macam tu. perempuan tak boleh. ok. aku tak percaya. haha. sebab bagi aku, perempuan sekarang dah moden. bukan lagi perempuan zaman dulu yang senang-senang je nak buli. kan?

hmm, kena ikut nasihat Pija ni. terima kasih kasik nasihat kat aku ye Pija. hehe. lepas siap asigment ni, aku susun jadual dengan grand gitu.. dan moga ianya tak buat kan aku pening2 lalat.. hehehe

=) sekuntum senyuman untuk cik Pija Zaza.. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

FarHa said...

heheh sama laa..ha bz sampai seminggu b4 kawn tau..siap terbang g acheh seminggu hahah...

jgn sawan ye...

piNky LuCiA said...

haha. ha, elok sangat laa tu.. nnt kasik ura je yang kawin. hahaha.

ayanuts said...

bestnyer blaja...lama da tggl xtau bl nk smbg lg..ape2 pn gud luck :)

hasrul hassan said...

Salam ... biasalah .. dah jadi student memang begitu .. saya dulu pun tak tidur malam (ehh mcm skang sama la plak!) ... buat asignment yang sgt memedihkan kepala otak ...

Nanti2 bila dah besar macam saya (huhuhu skang kira kecik agi) ... pasti senyum2 sorang merindui saat2 manis macam ni . hehehehe ...

**pemilik blog ni cunnnnnn la .. lalala .. oh laala

http://hasrulhassan.blogspot.com

piNky LuCiA said...

aya...

hehehe.. dulu pernah keje. nak bljr, bila bljr, rs penat laa plak. hihi.

tak bersyukur lagsung.. =)

piNky LuCiA said...

hasrul...

asigment tu, kekadang syok. sebab dapat tahu apa yang kita tak tahu. tapi kalau banyak sangat, adoi... penat jugak. huhu

hahaha.. kecik ke? lalala~ tua bangka dah ni..