RSS

ayat sihir..

semalam, janji ngan Tuan Asmawi nak pegi rumah dia. so jam 2 petang, kitorang sampai rumah dia. betulkan kerja yang sepatutnya. pas siap, dia cakap, dia punya sakit dah tak sakit dah. hmm, aku pun tanya macam mana dia buat.

dia baca laman web arab. yang ajar tentang sihir dan cara nak berubat serta ayat-ayat al-Quran yang patut di baca dan didengar.

kami pun ambik dan bluetooth laa.. masing-masing nak balik dengar.

so semalam Nad, dengar ayat al-Quran tu, berpeluh.. katanya. sama macam Tuan. tapi lain jadinya pada aku. haha. nak gelakkan diri sendiri pun ada. aku pasang sambil baring nak tidur. lastnya aku tidur ngan nyenyak sampai pagi. hehe.

sekarang masih lagi mendengar ayat al-quran tu. tapi tiap kali dengar, mata jadi kuyu sekuyu kuyu nya.. macam kena dodoi pun ade. kenapa ye? pelik betul.

kata Tuan, kalau ade benda-benda tak elok, kita tak boleh duduk diam dan panas. tapi aku ni macam nak tidur, macam kena dodoi je ni, menulis ni pun mata dah tak boleh bukak. ngantuk yang amat. haha.

apa maksudnya eh? adakah aku ni, bersih dari benda-benda tak elok? hmm.. aku tak tahu jawapannya. ade sesiapa yang pandai bab ni tak? hehe.

boleh tolong kasik jawapan kat aku tak... lalalaa~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

aku dan hidupku.. said...

entah la...cik pinky..
sy pon xtahu...sgt..nape..
sori ea..

piNky LuCiA said...

hahaha.. tak tahu tak pe. kita belajar sesama. hihi. aku pun tak tahu jugak.. lalalalaa~

Liquid said...

ow ayat yg mane ea... incek liquid mau tido nyenyak jugak eheh =)

-jalan2 lalalala~

piNky LuCiA said...

encik liquid..
aku pun tak tahu ayat apa. haha. sebab aku mintak ngan yang pakar. kikiki.

ko suh orang dodoikan laa..