RSS

otak ku, bahagi 3

sekarang aku ngah meting untuk P.Ramlee ; Di Manakan Kucari Ganti... pening. dah 2 minggu tak masuk opis. banyak perkembangan yang aku tak tahu. hahaha. kekadang aku kena pilih antara dua keje. so aku pilih asigment + presentation dulu baru aku ambik port pasal P.Ramlee plak. haha.

tapi hari ni, ade presentation nilai etika. adeh. tapi belum siap sepenuhnya lagi asigment nya. boleh tak macam tu?

pelik-pelik.

hmm, boleh plak masuk meting. dan masuk blog. hahaha. sambil telinga pasang untuk sagment P.Ramlee yang diatur.. adeh.

banyak sungguh keje aku buat dalam satu masa. macam-macam ragam. otak aku pun dah aku bahagi kan kepada 3 bahagian. telinga aku dengar apa yang nak dibuat. fikiran aku, fikir pasal asigment. tangan taip blog.

hmmm... nak hilang kan stress sikit. sebab semua orang serius sangat. releks laa sikit... ngan aku aku sekali serius.. dah semua orang serius.. huhu

hmm, producer kat tepi. tak boleh lelama kat sini. mata dia dah jeling-jeling aku buat apa.. kikikiki

chow!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

aku dan hidupku.. said...

hehehehehehe
sabar ea...
sy p[on bz memanjang...
tp sabar je la...
tiap kali kol abh gtaw xtahan sgt penat..
pe jwpan die..??
sabar je la...
baise la..student...
kte nk die sedapkan ati.....kte..

piNky LuCiA said...

hhehhehehe..

sabar jela.. biasa la... cobaan... ngeh2..

tak pernah cakap kat mak, sebab takut mak bimbang.. kiki. tapi dia tetap tahu yang kita memang banyak keje. kan?