RSS

buntu3

urusan mendaftar subjek masih belum jugak selesai. target aku sem ni, aku dapat daftar 20jam kredit dengan 18jam yang dikira di dalam pointer. tapi yang menyesakkan nafas ku adalah subjek sem ni berterabur sikit. ade yang tidak berjalan dengan lancar. aku masih mendaftar dengan 17jam kredit. tinggal satu lagi subjek yang ade dalam otak aku yang tak dapat didaftarkan.

hmm, sosiologi pendidikan tak dapat daftar seperti yang aku rancangkan. (memang benarlah, kita merancang dan Allah sebaik-baik perancang. hehe ) sebab yang membuatkan rancangan aku tergendala ialah kuota yang dihadkan tidak mencukupi.. susah jugak kan.. hehe

puas aku cari jalan. tapi jalan mati jugak yang ade. puas aku cari jalan nak keluar. tapi jalan kebuntuan jugak yang datang. adehlaa.. sekarang dalam proses nak settle kan mana patut dan fikir jalan yang terbaik untuk aku dah diri ku. =)

moga tuhan permudahkan semua urusan.. =p

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

FarHa said...

ha dah amik sosio pendidika hehe..kat utm tu subjek thn4...

hemm tak settle lagi ek..ha dah settle cume bergantung ngah jadual..kalo clash kena drop r...tp tuk subjek sem dpeantu kompom amik la..hhee

piNky LuCiA said...

hm.. kena tggu mggu add drop laa ha.. ura ingt nak dftr manual je.. on9 ssh sikit.. huhu

sedey.. tak tahu nak jalani sem ni mcam mana.. huhu

joegrimjow said...

only u know
;)

piNky LuCiA said...

joe..
thnks.. yup.. hanya aku yang tahu.. ;p aku harap..