RSS

no komen..

aduhai.. pendaftaran kolej pada mula nya tak berjalan dengan lancar. aku pun pelik kenapa. tapi tak kesah lah. janji aku dah dapat bilik dah pun. b204. kalau ade sesiapa yang sudi datang melawat aku, datang lah. tapi jangan lupa bawak biskut. hehe

aku tak nak komen apa2. tapi yang aku pelik, macam ni ke pendaftaran pelajar siswi or mahasiswi kolej aku ni.. pelik bin ajaib bin hairan jugak aku. tapi tak pelah. inilah yang aku laluinya. huhu.

perkara yang memalukan aku adalah aku di takdirkan di tolak dari belakang. dan aku hampir jatuh. almaklumla aku bukanlah di kategorikan dalam kategori yang berat badannya boleh melawan balik apabila ditolak. itu memang nasib aku. tapi tangan aku ni ringan je pegang seseorang. lelaki pulak tu. huhu.

malu? tak yah nak cakap dengan mulut lagi lah. huhu. sengaL. kalau lah ditakdirkan aku tidak memegang lengannya, agak2 aku tergolek tak? haha. aku agak, aku bukan hanya tergolek di situ, pengsan sekali agaknya. kenapa pengsan.? kerana aku malu untuk mengakui bahawa aku telah pun tergolek dilantai. haha.

aku tak kenal siapa dia, tapi aku mintak maaf. aku tak sengaja, aku perempuan lemah tulang, haha. sebab tu aku perlukan sokongan apabila ingin merebut sesuatu.

agaknya aku ni dah tua. aku rasa aku patut beli tongkat untuk aku berjalan time bersesak. mungkin itu dapat membantu. hahaha

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

12 comments:

Firol said...

Minum Anlene....belum masa bertongkat lagi..

piNky LuCiA said...

hahaha.. yeke belum.. hehe.. nnt aku minum annlene byk2 gitu.. :P time kasih..

haruan tasek said...

bertuah lelaki tu...hu..hu

Monkey D Luffy said...

lepas ni bleh berkenalan dengan lelaki tu

ngeee

kueh bakar said...

ensem tak? kolej mana ni?

piNky LuCiA said...

semua tanya lelaki itu. bagi aku, semua lelaki hensem. haha. dia berkulit cerah, tinggi lampai, chinese look, pakai spek, apa lagi eh. entahlah, aku dah lupa laa.. haha.

berkenalan? tak nak lah. ko ni kapten. aku lebih suka lelaki yang berkulit gelap. hahaha

laki cikgu kimia said...

ade jodoh tak?

haip! blaja dulu ngeeeeeee

en_me said...

no komen ghitewww..

deennasour said...

kolej manakah??

dah jadik ustazah pon nak masuk kolej ke?

tak paham tak paham.
almaklum kite dah ketinggalan~

piNky LuCiA said...

jadi ustazah itu dulu. sekarang dah sambung belajar deen oiii.. ambik degree. deen bila nak sambung laginya?

kolej kat UM laa.. kolej mana.. itu rahsia.. haha

DeQku said...

Hai..mcm dah dekat je aku nak mkn nasi minyak ni..hehehe

piNky LuCiA said...

insyAllah.. hehe