RSS

masak memasak.

oleh kerana aku adalah seorang perempuan dan wanita yang baik, dan aku nak jugak lah suami aku nanti panggil aku isteri mithali.. lalu hari ini aku belajar masak. masak tak de laa special. tapi oklaa..

ape lagi aku belajar. hahaha. macam kelakar pulak. aku belajar perah santan dan jugak siang ikan. haha. adus... nak habis kan 7 ekor ikan, jenuh orang yang mengajar aku tunggu. thanks to NA yang ajar aku siang ikan.. dan my big boss.. k.LA yang mengajar aku masak. hehehe

tak lama lagi, pandai laa aku masak. wakaka.

ape yang aku belajar? aku belajar masak sayur goreng udang. biar lah orang nak ketawakan aku pun. alah, masak itu pun tak pandai. tapi aku tak kesah. sebab?? sebab aku memang dilahirkan dengan 1001 kelemahan. so aku redha untuk menerimanya..

eh, ustazah ni tak pandai masak ke? haha. ustazah pinky adalah ustazah zaman moden. dan mulai sekarang, aku akan gigih mempelajari pelbagai resipi. dengan bos aku laa kot. kalau tak, aku buli and dera kawan aku, NAD untuk ajar aku masak. wakaka. biar padan muka dia, dapat anak murid macam aku. :P

bersedialah sesiapa yangaku pilih menjadi guru masakan.. hihi

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

10 comments:

lea said...

jom blajar masak sesama..
hehehe

Monkey D Luffy said...

aku lg pandai masak

hahaha

piNky LuCiA said...

kapten... ko ketawakan aku ye? pok pale kang.. haha

piNky LuCiA said...

kapten... ko ketawakan aku ye? pok pale kang.. haha

KhairiL's said...

masak yg senang2 terer la

hehe

NoRT said...

wah.... ada yg tersirat ke disebalik kerajinan nih? huhuhuhu

dude said...

hehehe
baguih dok ado

piNky LuCiA said...

ape plak tersirat.. tak de pe2 yg tersirat pun.. huhu

safri@chaie said...

salam ziarah...
nice n cute blog!

debest_thinker said...

masak.. jangan tak mask.. hehe