RSS

jin tendang

aku nak balik kL.. aku nak balik malam. tapi tiket dah habis. tinggal tiket pagi je. so aku ambil tiket pagi. sampai mesti dah magrib.

sememangnya.!! aku dah agak dah..

aku sampai putra 630pm. tapi sampai UM 715pm. penatnya bersesak tuhan aja yang tahu. dengan bag yang aku kena usung ke sana ke mari. hehe.. tak kan nak tinggalkan kat putra je kan.. hehe

sekarang, lega bila dah sampai Kolej kesayangan aku yang orang kata kolej jin tendang. dalam loghat ganu kitee.. jin ttendang.. di double kan t.. sebutlah dengan kemahiran yang kamu ada. selagi ia betul, aku terima. hehe.

kenapa jin tendang? sebab kolej nya tepi bukit. lereng bukit. depan bukit. belakang bukit. bak kata aku kolej tengah-tengah bukit laa.. dan di penuhi dengan monyet2, kera, luntung, beruk, dan family mereka lagi laa..

lagi 1 sebab di panggil jin tendang kerana kolej nya agak terpecil dan jauh dari bustop. nak pergi ke bustop kena jalan kaki sejauh 1 setengah km yang mengambil masa selama 30 minit hingga 40 minit. siapa yang sanggup menghuni kolej ni?

dah tentu jawapannya adalah AKU. hehe.. aku suka kolej jin tendang ni.. kenapa?

sebab ia penuh dengan bukit bukau dan jugak pohon2 hijau. bukan sebab ianya penuh dengan monyet ok.. hehe.. ia mendamaikan aku. aku suka kannya.

esok pulak nak kena daftar kolej. so aku kena rehat untuk mendapatkan stamina untuk beratur panjang dan mengangkat barang aku untuk ku simpan2 dia bilik pilihan ku. tak sabar menanti esok.

selamat malam :) mimpi aku. :P

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

haruan tasek said...

tak apa ke mimpi ko

piNky LuCiA said...

ko mimpi dulu baru tahu boley ke tak. haha

Monkey D Luffy said...

lambatnya ko jalan

1km aku lima minit je

piNky LuCiA said...

ko bukan jalan. motor ko yang jalan. sebab tu 5 minit. :P