RSS

happy new year 2009

"..hepi new year to all..
may this year wish u all hepi n best of luck.."

hepi new year.. smg ngn timbul nya tahun baru ni.. kita dipenuhi ngn azam baru.. pastu smgt baru.. sume baru2.. tp jgn smpai membazir..sudah ler.. hehehe

kata org.. gantungkan azam dan semangat setinggi bintang dilangit.. tul ke smpai nak kena gantung2 ala2 bollywood gitu... hmmm...


ape yg penting pd tahun baru ni.. kita da makin tua pun.. aku? dulu 42thun.. skrg da pun 52thun.. amboi3.. smpai naik sepuh thun no umo aku.. itu laa aku cepat tua.. nak wat gane.. usia mmg suka mamah aku.. bukan aku dimamah usia.. wahahahaha.. pelik tp tak benar... mmg aku tipu pun.. huhu... marah? jgn marah.. nnt kena jual...

hmm mcm aku ckp td laa.. thun baru.. usia pun barulaa.. so.. usia yg muda makin yg tua.. yg tua makin la kerepot.. yg kecik makin laa besar.. kesimpulannya.. da fahm2 tua tu.. bwk2 laa buat baik.. wat amal jariah.. kn bagus pd tahun baru ni.. klu dulu jahat.. ubah laa skrg jd skit baik.. Klu dlu baik skit2.. ubah laa jd baik.. Klu dlu baik.. ubah jd lebey baik.. mcm aku ni.. dulu mithali.. so skrg tahun baru aku kena laa ubah jd over mithali.. eleh3.. bukan main lagi ye..

oleh itu.. pengajaran yg dpt kita amik hari ini ialah.. tahun baru.. sikap pun kena baru.. ubah diri.. ubah penampilan.. ubah segala2 yg tak sesuai ngn kita.. bljar ubah diri sendiri.. pesanan penaja ini di bawa khas dr aku utk diri ku yg serba kekurangan ini... huhu..


SALAM TAHUN bARU n HEPi NEW YEaR..
wish u all hepi n GOD bless U...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: