RSS

result oh result..

19/12/2008.. result da kuar… aku ingt nak jd kan abg org pertama yg tahu result aku.. tapi.. aku tak tahu nak gtahu gane.. abg kt dalam hutan.. pstu call tak dapat.. msg tak boleh.. my be bateri abg da kong..hm.. smlm result da kuar.. tapi rini baru tahu.. semak2 punye semak.. ad ede patut dia gtahu yg aku kena rujuk kt seksyen peperiksaan.. aku pun try laa check aku nya hutang..kot2 la aku berhutang ngn UM.. mana laa tahu kan.. abg tak pela.. nak wat cmne abg kan.. so nnt abg kuar hutan.. zura gtahu abg eh..

so.. eh.. tak de plak.. geram dah ni..UM ni mmg nak kena ni.. UM plak berhutang ngn aku rm 95.. aduhai.. nape laa jd gini.. aku pun like biasa2laa.. sape ag klu aku cari klu bukan farha.. bebel laa aku ni.. haahahaha.. like mak nenek.. asik nak bebel je hobi aku.. hehehehe.. farha pun ngn baik hati.. degr laa ape yg aku bebel kan ni.. tapi tibe2 aku teringt laa..

ye tak ye jugak kan.. my be sbb tanah runtuh ri2.. 80% API rosak.. libry rosak.. pej ijazah dasar punah…sume2 yg arah ke libry tu rosak la… aku pun tak sempat2 nak g tgk.. sbb ms tu ngah kelam kabut ngn asigm ag.. dala dekat nak pekse.. kelas plak byk nak kena ganti.. pastu kena keje ag.. naik haru jugak hidup aku masa tu.. aduhai…tapi yg penting.. aku leh atasi masalah demi masalah time tu.. aku da settle sume yg aku rs memeningkan diri ku.. kuat jugak diri aku sbenrnya.. hahahaha.. perasan.. hehe.. so aku pun tak salah kan UM klu pihak pengurusan diorg haru biru skrg.. hehe.. mcm mana nak wat.. da pej ijazah dasar tak de.. so.. pasrah jelaa..

hmm… result nya da dapt.. aku cek guna sms.. huhuhu.. punya payah.. tapi.. frust tul laa.. dapatnya 4 subjek je.. punya laa sengal.. aku cek guna maxis.. tapi asma ckp klu guna celcm result dapat penuh la.... aku tak try ag.. huhu.. sengal jugak aku ni..hmm.. aku nak wat.. tapi takut jugak.. hm..

hm.. result da dapat.. aku dapat sikit je sem ni.. 3.31.. hm.. lagipun aku da agak day g result aku msti turun sem ni.. sbb aku tak dapat nak wt psiko ngn taranum ritu.. huhu.. so pasrah je laa.. nak wt gane kang… hehehe.. tapi takat tu je usaha aku.. takat tu jelaa aku dapat.. ape nak bising2 ag kan.. hehehe..

hm.. klu aku dapat ag result like mula2 aku masuk dulu.. aku tak kan mf kan diri aku lagi.. sbb aku tak bljr btul2.. aku da serik dan aku akan pastikan result aku maintain je.. eh2.. patutnya aku kena gtahu gini.. pasti kan aku nya result makin naik.. hehe.. insyaALLAH.. chay0k3..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: