RSS

aku da balik...

xsgka smpai jugak aku kt umah.. sesampai kt umah pg ni.. ptg ujan turn.. lebat semakin lebat.. semakin lebat.. hari semakin gelap.. hmm.. mak kata mcm nak banjir je.. hmm.. mmg da banjir pun.. air makin naik dan makin naik.. ade laa paras pnggang aku (tapi nasib bukan naik ats umah..)

hehehe.. yg paling aku suka banjir ni.. aku suka makan ikan kering ngn nc.. sgt best.. sgt menyelerakan.. eh... nak kena masak..lupa...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Unknown said...

waaaaaahh sampai ke pinggang ke???
dah tu tido cam ner???
waaa ha tak penah raa banjir dan tak nak sbb ha tahu perit kena banjir tol tak????

piNky LuCiA said...

huhu.. bukan pggang atas umah laa... kt luar umah.. maknanya.. dlm 5inci ag kot nak naik atas umah.. huhu..
hmm banjir mmg perit sikit.. tapi kdg2 best jugak.. hehehe