RSS

selamat pengantin baru...


selamat pengantin baru.. semoga kekal hgga ke akhirnya.. smg hubgan korang dirahmati.. diredhai..oleh Allah swt.. ape ag eh nak wish??? ntahlaa... ape2 aje yg baik2 utk korang laa... hehehe...

hmm... walaupun agak lambat.. tak tak de laa lambat sgt aku nak gtahu.. SELAMAT PENGANTIN bARU... hehehe..



dia ni member aku sek rendah dulu.. ASIAH...skrg merangkap senior aku kt UM.. huhu... sbb ape?? sbb aku amik upper 6 dulu.. pastu amik dip plak.. skrg baru amik ijazah.. mana tak lambat.. tak pe lambat pun.. jnji dapat ilmu kan... dan aku still muda.. hehehe



ni pun senior aku jugak... hehehe... hensem tak pengntin rini??hehehe.. name dia hanafi...



zuly.. asiah.. noni.. aku dan bitul... masa ni asiah tak disolekkan lagi.. biasa2 je.. hehehe.. jap ag lawa laa dia...adus... msti berdebar2... sbb nak tggu abg dtg umah.. katanya dia malu.. bukan berdebar.. hehehe...



penyibuk2 yg hadir hari tu... hahahaha... kt tepi sekali tu.noni yg kwin dulu.. n takziah utk noni.. dia kehilangan baby ny...huhu... takpe..usaha lagi.. bukan rezki ag kot.. hahaha...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: