RSS

kenapa jd gini???

hmm..sakit nya hati bila pk kan subjek kt UM ni yg tunggang langgang yg tak tahu ntah ape2.. hmm.. hari 2 ms dftr aku leh laa dftr 21 jam krdt mggu add drop.. ade ke patut dia gtahu aku kena dftr hanya 18jam krdt.. mana tak bengang.. aku bukan pe.. tlg laa jgn pening kan org.. UM ni kan.. klu tak pening kan org mmg tak leh.. tapi kan. sem2 lepas ok je.. nape sem ni byk sgt masalah yg timbul???

hmm... itu tak masuk ag pasal aku nya result.. member aku gtahu aku nya result disekat.. nah.. guest sbb pe? hmm.. pihak peperiksaan kata aku tak sign ms nak amik slip pekse ri2.. denda 15rggt dikenakan.. adoilaa... mmg aku tak faham ngn UM skrg.. aku pun tak tahu knp ley jd gini.. esok pg serang seksyen peperiksaan baru tau.. sengal tul.. nape plak aku tak sign.. aku pg 3org.. yg lain lepas.. padahal diorg tgk aku sign.. mana yg betul sebnrnya????

hmm.. agak2 knp jd gini eh? aku ade gak tnya member.. sume tak tahu nape.. tp sume tahu yg diorg tak dpt nak daftar subjek jugak.. dulu 21.. tapi skrg da jd 18 jam.. ramai yg jd gitu. aku mmg tak faham ngn UM skrg.. ade gak yg dia tulis leh dftr smpai 18 jam je.. tapi dia ley dftr 21jam.. tak ke pelik tu???

td.. kwn ramai yg ke SKR.. katanya byk prob yg ade ngn dftr subjek.. aku pun tak tahu knp UM byk sgt masalah skrg.. agak2nya msti org baru yg uruskan segalanya.. tul tak? ade munasabah jugak kan?? hmm.. sebenarnya nak sedap kan hati je 2..

kdg2 kan.. aku ade gak terfikir.. knp laa UM gini.??. agak2 nya U terkemuka Mesia ni sume ok ke? dulu dgr UM gah je.. tapi skrg tak tahu mana gah nya.. sebenarnya bkn slh UM tapi slah staff UM yg tak tahu laa diorg wt pe..

amboi3.. sedap nya ngata org.. kita tu.. hmm.. iye3laa... tak tahu slh siapa.. yg penting aku tahu.. aku sgt geram ngn pentadbiran UM yg kelam kabut ni...
sengal..

tapi harap aku ley bersabar lagi.. esok lepas kelas penyelidikan ngn dr. shahrir nak pg ijazah dasar nak uruskan sume nya.. n amik slip result kt seksyen peperiksaan yg nak kena sembur esok.. hmm.. pelik2 je..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: