RSS

SELAMAT HARI RAYA

SELAMAT HARI RAYA.. SELAMAT HARI RAYA.. SELAMAT HARI RAYA..

harap2 di ampunkan dosa.. di halalkan mana yg terkata.. di maafkan mana yg tersalah.. huhuhu..

hari raya ni.. aku da demam 3hari sebelum hari raya.. ni masuk hari ke 4.. huhu.. sume org pegi beraya then.. tggal aku sorg2.. mana tak nya.. klu bwk aku ujan2 gini.. mahu tak melarat demam aku.. mak kata, aku tmbah ngn hmm.. hmm.. jugak.. biasalaa pompuan kang...

so, sempena kesempatan yg ade.. aku nak mintak maaf ngn sume org.. mak ayah.. adik2.. member2 aku.. especially..

FARHA..
dalama kita kwn.. byk slh dan jugak silap.. almaklumlaa.. cubit peha kanan.. peha kiri pun rasa.. nak bgtau nya aku ngn farha ni baik.. hehehe.. so hari raya ni.. ura nk mintk mf ngn ha.. harap ha halalkan sume yg terjadi ye.. tak kira laa ura slh ckp ke.. ura sengaja ckp ke.. ura slh buat ke.. ura sengaja buat ke.. hehehe.. mintak halalkan sumenya ye..

dan.. ILOVEU SO MUCH...

ASMA..
mula2 kenal ngn asma.. sbb masuk UM.. dia duk sebelah bilik aku.. dia budak lg.. tapi ingus xdelaa.. hehehe.. baru ni 2/12 da ckup 21thn.. hehehe.. maknanya da meningkat tua.. tapi masih budak sbb aku lebey tua.. wawahahahaha.. tapi dia agak baik.. hehe.. bukan "agak baik".. tapi baik laa... huhuhu.. ke mana saje aku g.. msti aku ingt asma.. hehehe.. ntahlaa.. dia tempat aku citer selain farha.. hehehe.. aku pun tak tahu nape. my be sbb asma pendengar yg setia dan spoting.. ((tapi HA jgn bimbg.. takde org leh ganti tempat ha kt hati ura.. wah!!!romantiknya..)).

so dikesempatan yg ade.. sy nak mintak mf ngn asma.. halalkan sume yg da berlaku.. mintak mf.. mintak ampun ats segalanya...

n then.. member2 yg lain.. NAD.. K.LINA.. QILAH.. K.DILA.. YUS... n sume yg kenal aku..

dn...

UTK ABG YG TERCINTA..

zura mintak maaf atas segala yg terjadi sebelum ni.. zura harap abg halalkan segalanya.. tegurlah zura klu zura wt slh.. bimbinglaa zura klu zura wt silap.. zura harap hubungan kita akan dirhmati dan di redhai oleh Allah Taala.. smpai ke akhirat nnt.. selamat hari raya abg.. mf zahir batin..

SELAMAT HARI RAYA...
MAAF ZAHIR BATIN

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Unknown said...

salammzzzzzzzzz

hakhakhak romantik ek..k k..ha pham je..ha pon nak mintak maap ngan ura...

lorhhh demam ke...so bykkan rht deh..ha alhamdulillahh sht walafiat...