RSS

antara kawan&sahabat..


Kawan?
Ape itu maknanya kawan? Aku nak bg makna senang2 kang marah plak cikgu bm aku.. hmm.. agak2nya laa.. ikut kefahaman aku.. ape itu maknanya kawan?? Bg aku kawan tu teman kita.. org yg ade ngn kita. Yelaa.. klu di sekolah dia ade ngn kita. Di hostel dia pun ade.. kwn ni sekadar biasa2 je.. maknanya.. sama2 senang.. ssh tggung sendiri.. huhu..



Sahabat?
Hm.. org yg ade dcc kita time kita ssh time kita senang.. mahu dgr luahan kita.. mahu menolong kita time kita tak de duit..(sbb biasanya org tak kan tlg kita time duit2 ni..) sebenarnya ape yg aku bebel kan ni? Huhu..



aku just.. teringat..teringat pd sahabat yg dulu nya ssh senang bersama.. tapi skrg?? Ntah mana dia ilang.. sbnrnya aku bkn kesah sgt pun dia ilang.. (waaa… jahatnya aku.. haha) tapi sedikit terkilan laa.. mana tak nya.. ilang gitu je.. mentang2 laa dia da dapat suami.. adoilaa.. lancang nya mulut aku.. tak sayang mulut ye...hehehe

bila pk aku sebenarnya tak yah ngata org.. sbb.. mana tau aku pun sama.. hmm… aku? Ntahlaa.. hnya org yg bersahabat ngn aku je tahu aku ni like what.. huhu..



bila memikirkan hubgn dulu.. yg ceria.. bahagia.. tak de sengketa.. tak derita.. cheee.. macm bcinta.. hahahaha… tak de laa smpai nak bcinta ngn dia.. hehehe.. just sahabat.. n aku sygkan ikatan waktu itu.. tapi aku sll je kata “ade aku kesah” my be pura2 berlagak cool.. n nak tutp seedy di hati.. tapi.. itulaa aku.. aku malas sgt nak pk pasal sume benda remeh temeh ni.. malas nak amik tahu.. sbb bila aku pk.. aku amik tahu.. aku jd sakit hati.. aku jd marah.. so drpd aku menyakitkan hati sendiri.. baik aku buang sume yg menyakitkan tu.. sbb benda2 gitu tak de faedah utk aku.. hehehe..

klu bukan aku yg jg hati sendiri.. siapa ag? Klau aku bley pilih utk hidup bahagia.. knp derita aku cari?? Hahahaha.. teruk tul aku ni.. bukan teruk bg aku.. ni sbb makin aku pk sahabat yg ilang.. makin sakit hati… baik aku pk pasal org yg ade.. hehe.. sbb aku tahu.. suatu hari nnt dia akan tahu seorg sahabat yg dia tggal kan dulu adalah penting bg dirinya.. klu dia tak sedr jugak tu.. mmg sengal laa.. hahaha..

harapan aku? Cheeewah.. like star2 gitu.. hehe.. aku harap walaupun dia is missing.. aku harap dia tak kan lupakan kenangan dulu2.. dia tak kan lupakan segala yg penah tercipta.. dan dia tak kan lupa aku.. especially nya laa.. hehehe.. dan aku harap suatu hari nnt.. dia akan sedar.. betapa perlunya dia ada seorg sahabat.. huhu..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Unknown said...

salamm ura...

hermm betul ura..ha yakin satu hari nanti dier akan tahu betapa pentingnya seorg kwan or shbt or teman...like apa yg ura maksudkan...

tak yah nak sakit hati..wlaupun kekdang terpikir jgk...ye lahh kenangan yg tercipta natara kita tuh satu kenangan yg ak mungkin kita nak ukir kembali..ceewaahhhh..pandai gak berjiwang ahaks....

piNky LuCiA said...

ura harap gitu laa.. terkilan gak klu di wat gitu o org yg pnh senyum ngis ngn kita.. tapi tak kesah la.. ape2 pun.. hidup msti diteruskan.. hehe

piNky LuCiA said...
This comment has been removed by the author.