RSS

he's mine..


"..dia adalah orang yang paling bermakna dalam hidup ku..
dan aku tak kan dapat bernafas tnpanya..
kerana aku amat menyayangi nya..
hingga ke hujung usia.."


abg...
dia adalah org yg aku syg.. org yg aku kasih.. org yg aku cintai.. kpd nya laa aku menaruh 1001 harapan.. 1001 kasih syg yg sukar aku ungkap kan.. dn dgn abg lah terukir nya 1001 kebahagiaan yg tak pernah aku kecapi.. bersama nya terlakar 1001 kenangan mahupun kenangan itu indah utk dikenang atau sebaliknya... dan kami mengorak langkah bersama2.. ssh senng hadapi bersama2.. segalanya bersama2..

abg..
aku kenali dia sewaktu aku zaman dip dulu.. aku tak sgka plak smpai skrg hubgn aku ngn dia dapat bertahan.. pnjg jodoh aku... aku nak renung2 jap.. mula2 kenal.. aku tak delaa sgt suka kt dia.. tapi tak de laa smpai benci.. just menyampah je.. sian dia.. hmm.. ms tu dia suka mengusik aku.. klu ingt3.. imbas2 skrg..rs cm kelakar laa plak..

macm mana aku kenal dan terus rapat ngn dia?? hmm.. semuanya bermula kerana emel.. tq pd yahoo.. hehe.. aduhai.. mcm2 hal laa...tapi bila ingt saat tu.. pasti aku tersenyum bahagia.. saat membc emel nya.. saat meluahkan segalanya yg terbuku di hati ku pd nya.. saat masalah timbul.. saat aku ssh.. saat aku getir.. dia sll berada di sisi ku.. dia sll ada di situ.. smbil tersenyum.. dan dia tak pernah ke mana2 saat aku ssh... apatah lagi tiba saat aku mncapai bahagia... senang... gembira... dia sll ade... menyokong setiap langkah yg aku susuni dan menegur setiap kesalahan yg aku lewati...

abg...
aku sgt senang bl dia ade di sisi ku.. terasa nyaman dn selamat.. aku tak pernah rs senyaman da seselamat berada ngn dia bila aku berada ngn org lain.. klu ade ngn org lain ((khususnya lelaki laa)).. aku semena2 jd nyampah.. boring.. tak tahu nak wat pe.. sume mcm perasaan aku ade.. perasaan yg buruk2 tu berhimpun menjadi satu.. aku tak tahu knp perasaan aku leh jd gitu.. aku ni.. da kena jampi agaknya ngn abg.. hehe..

tapi aku tak kesah.. abg nak jampi.. abg jampi laa.. jnji abg jgn lari.. hehehe.. jnji abg tak jauh dalam hidup aku.. jnji abg masih tetap seperti dulu.. sll ade ketika aku memerlukannya.. sll di sisi ketika aku amat2 memerlukan dorongan...

abg..
sehingga saat ini.. aku masih merasakan kasih sayang yg engkau berikan tidak berkurang.. tak pernah terkurang sedikit pun.. kasih mu tetap utuh seperti dulu.. sayang mu tetap melimpah seperti dulu.. cinta mu tetap tidak brubah seperti waktu dulu...

tapi.. setelah sekian lama.. kesibukan membataskan had waktu kita utk bersama.. membina kenangan dn kebahagiaan.. hmm.. adakah aku terkilan kerana masa mu tidak ade langsung utk ku?? atau adakah aku kecewa dgn sikap mu yg menerima semua jawatan yg ade?? atau.... sume kebizian nya membuatkan aku pening.. dan kecewa.. aku pun tak tahu ape yg patut aku katakan.. aku kkdg menjadi buntu.. adakah aku seorg yg merasakan ape yg sedang berlaku??

abg..
tapi saat ini.. aku tahu.. kasih mu tetap utuh bersama ku.. sayang mu tetap setia bersemadi bersama ku.. cinta mu tetap bersemadi menyelimuti ku.. itu membuatkan aku begitu langsung menyayangi mu dn jatuh cinta dgn diri mu...

dn sampai ke detik ini.. aku masih percaya bahawa cinta yg bersemadi di antara kita tetap utuh dan akan kekal utk selamanya.. krn kita saling percaya hanya ade satu alasan yg membuatkan kita teguh berdiri.. ianya hanya AKU SUDAH JATUH cINTA DGN MU...


..semoga cinta kita akan kekal selamanya..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

FarHa said...

ehh jap..ura edit pakai imikimi ek hehe...pandai dohhh....hahah..ha nak edit guna adobe tak pandai...so gune secara on9 je laa huhu

piNky LuCiA said...

hahaha..msti laa.. kn cikgu farha yg ajar kan. msti laa ura jd pndai.. hmm... ala.. ade ms nnt ura ajar ha guna adobe eh

DeQku said...

Wa...romantiknye. Kecut jantung aku masa baca. Meremang bulu roma aku...huhuhu...aku bercinta nnt camne lah agaknye..??

piNky LuCiA said...

haha..yeke? klu gitu..cepat2 laa kwin.. pastu bcinta ngn laki mu.. insyAllah mu akan kekal..hehehe.. aku mmg romantik.. hahaha..
mu pun ape kurang nya..romantik jugak.. hehe.. ye tak?