RSS

hutan n9

ari ni.. abg gtahu.. ktanya dia kena masuk hutan kt n9.. hm.. aku iyekan je.. walaupun dlm hati.. aku bmbg kan dia.. aku risau kan dia.. mana tak nya musim2 tanah runtuh.. musim2 tengkujuh.. musim2 ujan2 gini.. sape yg tak risau.. tapi aku hnya sekadar mampu mendoakan dia.. tak habis2 nak kena duk dlm hutan.. hari tu hutan kt melaka.. sume hutan nak masuk..

bila aku suara kan kebimbangan ku.. abg hnya jawab.. takde pe2 laa yang.. hm.. adakah aku ni terlebih bmbg? lagipun abg kan da besar pnjang.. hahaha..mmg la.. klu tak.. tak kan dia leh jg aku kan?? sengal la..

tapi.. hati pompuan mana tak bmbg.. hati wanita mana tak risau.. klu tak bmbg risau ti. hati batu laa tu... kita sayang dia.. kita kasihkan dia.. tak kanlaa dia pg jauh2 kita tak bmbg kan?? tapi ape aku leh wat? da abg minat.. da abg suka.. so.. aku tak dapat halang.. biarlaa dia buat ape yg dia minat.. lgpun skrg je laa dia nak pg mana2.. bila da duk serumah ngn aku.. msti dia tak nak nya wat benda2 gitu.. hahahaha.. berangan..

buat abg yg disygi..

"abg.. zura sygkan abg..jd.. zura harap abg dapat jg diri sebaik mungkin.. dan zura nak abg tahu.. zura sll doakan abg selamat walau di mana pun abg ada.. walau ape pun abg wat.. zura tetap sokong abg.. jgn wat jahat sudah.. hehehe... zura akan sll ada disini tggu abg.. dan jgn nakal2 tau... tak de org yg dapat gantikan tempat abg.. i love u.."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments: