RSS

sehari di kL.. hehe..

aku da smpai UM.. smlm aku bertolak dr ganu.. aduhai.. kul9 smlm aku tggu2 bas.. tggu2 bas.. tapi mmg menggeramkan.. kul sepuluh baru bas smpai.. punya laa lmbat.. satu jam.. germ nak marah.. sume bercmpur.. jd satu je..

hmm.. so bertolak laa aku ke kL ngn menaiki bas e-budaya.. bas yg biasa2 aku naik.. hehehe.. aku minat ngn bas ni.. knp eh? my be sbb aku dapat diskaun n tempat duduknya luas skit.. hehehe..

hmm.. pg2 kul7pg aku da smpai um.. aku kemas bilik.. sapu.. moop.. ape ntah ag aku wat.. hajat nak gayut jap ngn sayang yg tersayang.. tapi agaknya dia bz pg ni.. sbb dia tak angkat pun kol aku.. huhu.. sedey tahap gaban..tapi tak pe.. aku tahu dia sll ingt aku...hehehe

hmm..kul9am aku iron baju bersiap2 nak pg pwtc.. ade konvokesyen jutawan.. tapi lepas dgr DAD ngomong2.. aku terus aje pulang dong.. aku mmg da tak larat tahap dewa da.. eh sape DAD?? dia ialah... dr. ahmad daud.. hehehe.. byk ilmu org nya.. baik lak tu. yg penting dia kaya.. tapi tak sombong..itu yg special ngn DAD.. kata2 dia menyegat kalbuuuuu.. huhu

ohya.. td aku jumpa jehan miskin..hehehe.. kt konvokesyen jutawan laa.. tapi tak sempat plak nak bergambar ngn dia.. hehehe.. saje3 wt koleksi.. sbb dia kan ramai peminat.. so bersusun laa org.. ehehehe..

hmm..penat2.. dr pg td ag aku tak rehat.. so skrg.. mcm nak putus kaki ni.. so kena laa rehat..

best nya klu dapat masuk spa. ade org urut kan.. waaa.. udah2 ler berangan... gd nite.. hehe

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Unknown said...

aii gi kL sowang2 dok ajok ha..ni nok marohh nih wakakka...

piNky LuCiA said...

hehee.. ura pg ngn azril laa.. member ura 2.. hehehe.. wah..jumpa jehan miskin.. kihkihkih.. ingt nak pose ngn dia.. tapi tak dpt laa.. ramai sgt yg serbu dia.. hehehe.. nnt len kali kita jln kL round2 smpai patah kaki eh.. sama2

Unknown said...

waaa nanti raya cine ha gie UM laa boleh??? hehe..waaa comey ngak pic2 ura...jeles haaa huhu

piNky LuCiA said...

hmm..pic mana ni syg?? jeles ape? ha lagi comey dr ura tau.. ura mana leh tanding haa.. ala.. nk dtg um ke? ura da bl pun tiket nak blik ganu.. huhu.. sbb mak asik membebel je suh bl.. so ikut je laa ckp mak.. huhu.. ha tak blik ganu ke???