RSS

tiang..


Tiang ni mmg sinonim eh ngn pompuan.. hehehe.. aku ade gak terfikir.. pompuan mmg sukakn tiang eh? Hahahaha.. tak semestinya tiang.. pokok.. sume2 yg ala2 tiang.. asal ade je yg sm ngn tiang kt situ laa aweks2 suka sgt posing.. tak caya?? Hmm… bukti nya aku sendiri pun suka sgt pose kt tempat2 gini.. tiang2..hahahaha.. mmg aku sengal laa… huhuhu..



ni tiang kt masjid kristal.. kan aku da kata.. pompuan mmg minat tiang..

Hmm..aku bkn ngata kat org lain.. aku sendiri pun sukakan tiang kot.. hahaha.. tapi kan.. kata org.. umah kalu tak de tiang.. tak berseri.. ape ye mak pggil.. ohya.. tiang seri.. knp di pggil tiang seri?? Adakah tiang tu berseri? Atau tiang tu naik seri?? Atau adakah tiang tu penyeri umah kita?? Hehehe.. itu aku tak tahu.. itu kena tnya org dulu2 laa.. knp diorg letak nama tiang seri.. hehehe..



Tapi yg penting.. setiap umah.. mmg ade tiang seri.. termasuk umah aku.. ni haa aku tunjukkan tiang seri umah aku.. hijau lagi...

Umah org lain?? Aku tak tahu.. tapi setakat aku pg umah org.. sume umah ade tiang.. klu tak de tiang.. mcm mana nak diri kan umah.. ye tak?? Wahahaha.. pelik2 je..



Ni tiang lampu.. dan tiang2 yg sewaktu dgn nya.. bape byk tiang da.. jenuh nk menyebut tiang da…pokok2 pun sm jugak.. sume tu favourite si aweks utk pose.. ala2 industan gitu.. hehehe..

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

FarHa said...

waa....excited tol ha bc pasal tiang hakhakhak...tumpang glemor paa heheh....

ermm pelik je tgk ura pakai spek..dak yoh paka leee....cam mak nenek hahah (jujur nihh~~~nak ura cantek benornyer) wakakak...

piNky LuCiA said...

hahaha.. wan pun kata ura tak lawa gak.. hehe.. ura ingt klu tak nampak sgt nak pakai contact lense je.. hehe.. sbb tak best nak tgk org jauh2.. sll je slah tgk org.. wat malu je.. heheh..

time kasih sbb jujur.. ura tak kesah laa org kata ura tak lawa. waa.. hehehe..

FarHa said...

ermmm bukan per..ha setuju gak kalo ura pakai contact lance...sbb ada setengah org tak sesuai pakai spek..escpecially ura..huhu...

kalo ura tak pakai spekk nampak kemudaan skit...hakikatnye ha je tahu ha lagi muda dr ura wahahahah

piNky LuCiA said...

kemudaan?? hm... ura ni si penerima hakikat.. hakikat nya ura da tua.. da 25thn pun 2009 kek gi.. hai.. tapi mak sll gtahu.. perangai ura like org lapan belas tahun.. hehehe.. sbb ura suka sgt main2.. ntah bl nak siap main2 ni... huhu