RSS

mak..

mak sll gini.. hm.. aku da tua tapi masih ag nk bmbg kan aku.. aku pun tak tahu ape yg mak bmbg kan.. aku pun tak tahu ape yg mak risau kan..

mak.. aku jnji akan menjaga diri ku ngn baik.. tapi mak tetap jugak tak yakin.. mak tetap jugak risau.. mak tetap jugak nak aku blik ke umah.. aku pun tak tahu knp mak gitu risau kan aku.. aku ni bdk2 ag ke?

hmm.. aku pun tak tahu nak kata mak tu like ape.. aku just tahu.. mak adalah mak.. dan aku bangga ade mak like her.. walaupun kdg2 aku jugak naik rimas.. huhuhu. bkn sbb pe rimas.. aku rimas sbb kwan2 aku asik gtahu aku ni anak mak.. sikit2 mak bmbang.. sikit2 mak risau.. huhuhu

ntahlaa... aku pun tak tahu.. tapi aku mmg anak mak yg degil...tak nak dengar kata2 mak.. sll wat mak marah aku.. aku ni mmg degil... tapi.. kdg2 aku pun ade baik gak.. aku degr gak ape mak kata.. hehehe.. nak tahan diri laa tu.. hahahaha... ok laa... lama2 aku kt sini.. lg lama mak bebel.. so baik aku pg bersiap utk bl tiket bas.. n find some money skit... aku harap aku bertuah dan ade rezki.. huhu.. AMIN...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

farha_kimah said...

salam ura..semoga selamt perjalanan balik yer...sekrg musim ujn harap tak tersekat lah perjalanan tuhh...

ura..apa2 pon mak kita wat, dier tetap mak kita...cukuplah ha dah lalui kedegilan ha dulu...sekrg ha yg terima akibatnya...n sekrg plak umi aboh gie mekah..hampir demam ha rindu kat dierog..selagi dierog tak balik ngan selmat selagi tuh lah ha tak senang..entah lah ura...sekrg baru ha tahu pedihnye bila mak ayah kita tak der...huwaaaaaaaaaa